منقضی شدهتخفیف ست شورت و سوتین اسفنجی کد 234 مشکی

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

 

ست شورت و سوتین اسفنجی کد 234 مشکی

.

خانم هایی هستند که به دلیل نداشتن اندام متناسب از پوشیدن لباس زیر های فانتزی اجتناب می کنند , این تصور بسیار غلط می باشد . شما می توانید در سایز و اندامی که هستید , لباس هایی که به آن ها علاقه مندید را بپوشید . لباس زیر های فانتزی در طرح ها و سایز های متناسب با هر اندامی در فروشگاه های لباس زیر عرضه می شوند و شما می توانید با شناخت انواع آن و سلیقه ی شخصی خود , مدل مناسب را برای خود انتخاب کنید .

اینکه خانم ها لباس زیر های فانتزی را برای خود انتخاب می کنند یا همسرانشان , بحثی ست که در هر فرد متفاوت می باشد . در بسیاری از موارد مشاهده شده که خانم ها برای علاقه مندی خود و رسیدگی به ظاهر خود از این مدل لباس زیر استفاده می کنند و در مقابل خانم هایی هستند که از شورت و سوتین های فانتزی برای دلبری کردن از همسر و جذب و تحریک او استفاده می کنند . با توجه به تنوع موجود برای این دسته از لباس ها , هر شخص می تواند بنا بر نیاز و سلیقه ی خود لباس زیر فانتزی مد نظر را خریداری نماید .

 

ست شورت و لباس زیر زنانه

 

 

مشخصات محصول :

ست شورت و سوتین اسفنجی کد 234 مشکی
دارای کاپ اسفنجی
رویه ی فانتزی
سایز بندی : 80/85/90
رنگ : مشکی
الیاف ضد حساسیت
مدل شورت :‌اسلیپ
بند سوتین : قابل تنظیم

 ست لباس زیر اسفنجی

 

 

 

تخفیف ست شورت و سوتین اسفنجی کد 234 مشکی
تخفیف ست شورت و سوتین اسفنجی کد 234 مشکی
125,000 150,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo