منقضی شدهتخفیف تیشرت آستین کوتاه مردانه نخی LV زرشکی

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

 

تیشرت آستین کوتاه مردانه نخی LV زرشکی

تیشرت به دلیل تنوع و استفاده آن در تمامی فصول سال جزء پرطرفدارترین نوع لباس برای آقایان به شمار می‌رود و ویژگی متمایز تیشرت‌ در مقایسه با پوشاک دیگر، راحت ست شدن آن‌ با لباس‌های دیگر است که البته بیشترین کاربرد را در استایل کژوال دارد.تنوع بالای تیشرت در کمد لباس شما موجب می‌شود تا شما برای اضافه کردن یک لباس به استایل کژوال خود، کار آسانی را داشته باشید. حتی اگر از یک تیشرت ساده مردانه استفاده کنید، بازهم انتخاب تیشرت مناسب می‌تواند جذابیت استایل شما را چند برابر کند.

تیشرت لباسی پرطرفدار و با تنوع بالا میان آقایان است که در تمام فصول سال استفاده می‌شود. ویژگی متمایز تیشرت‌ در مقایسه با پوشاک دیگر، راحت ست شدن آن‌ با لباس‌های دیگر است که البته بیشترین کاربرد را در استایل کژوال دارد. زمانی که تصمیم به خرید تیشرت جدید می‌گیرید، به دلیل تنوع بالای این لباس، باید به نکاتی توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین جنس پارچه تیشرت برای فصل تابستان، تی‌شرت نخی است. پارچه این تیشرت از الیاف طبیعی ساخته شده و برای فصل گرما، پارچه‌ای خنک محسوب می‌شود. سعی کنید از پارچه‌های نرم و لطیف استفاده کنید و کیفیت پارچه را با ضخامت آن نسنجید. ضخامت پارچه هیچ ارتباطی باکیفیت بهتر آن ندارد و این یک استدلال غلط است؛ ممکن است یک پارچه نازک، کیفیت بهتری نسبت به پارچه‌ای ضخیم داشته باشد.وجود تنوع در مدل تیشرت‌ها قدرت انتخاب شما را برای خرید تیشرت بالا برده است. از انواع تیشرت‌هایی که وجود دارد می‌شود به تیشرت یقه‌گرد، تیشرت یقه‌هفت، پولو شرت، تیشرت آستین‌بلند، تیشرت کلاه‌دار، تیشرت ساده، تیشرت جیب‌دار، تیشرت طرح دار، تیشرت جذب و تیشرت گشاد اشاره کرد.

تیشرت مردانه  

 

تیشرت آستین کوتاه مردانه نخی LV زرشکی
الیاف : تمام نخ
سایز بندی : XXL/XXXL
رنگ: زرشکی
دارای چاپ ثابت
دوخت تمیز
قابل شست و شو با ماشین لباس شویی
مناسب فصل بهار و تابستان

 

 (سایز دوایکس لارج طول 76عرض 49عرض شانه 46 شانه تا استین 38 دور بازو 18)
(سایز سه ایکس لارج  طول 82 عرض 52 عرض شانه 48 شانه تا استین 41 دور بازو 20 )

 

تخفیف تیشرت آستین کوتاه مردانه نخی LV زرشکی
تخفیف تیشرت آستین کوتاه مردانه نخی LV زرشکی
75,000 99,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo