منقضی شدهتخفیف ست تاپ و شورتک دو تیکه ساتن sisnet کد 5403

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

 

ست تاپ و شورتک دو تیکه ساتن sisnet کد 5403

بعضی از خانم ها ممکن است به دلیل مشغله ی زیاد و سرگرم شدن به امور منزل از لباس های راحتی خود و رنگ لباس هایی که در منزل می پوشند غافل بشوند . ما به شما توصیه می کنیم هر رنگی که در کمد و یا کشوی لباس هایتان بود را نپوشید . این نکته را بدانید که لباس پوشیدن شما در منزل ارتباط مستقیمی با روحیه ی افراد خانواده دارد . این که شما همواره لباس های تیره به تن کنید ممکن است افراد خانواده و کسانی که با شما زندگی می کنند را دچار افسردگی کند همچنین اگر همیشه لباس های خیلی گشاد و رنگ و رو رفته را بپوشید ممکن است باعث آشفتگی رفتاری  افراد خانواده شود .

و در آخر باید بگوییم که شما چه خانم باشید چه آقا باید به نوع پوششتان در منزل دقت زیادی داشته باشید . مرتب بودن شما در منزل برای روحیه فردی شما بسیار مهم می باشد به علاوه باعث شادابی دیگر افراد خانواده می شود . اگر شما تازه عروس و تازه داماد هستید باید بهداشتی فردی خود را در منزل رعایت نمایید و علاوه بر لباس های راحتی مانند بلوز و شلواری که به تن می کنید به لباس زیر خود نیز توجه زیادی داشته باشید زیرا لباس زیر بر بهداشت فردی شما نیز نقش مهم دارد .

تاپ و شورتک زنانه ساتن  

ست تاپ و شورتک دو تیکه ساتن sisnet کد 5403
در دو سایز XL و L
الیاف : ساتن
رنگ : مشکی
دارای بند قابل تنظیم
تنخوری جذاب و خیره کننده

 

 

تخفیف ست تاپ و شورتک دو تیکه ساتن sisnet کد 5403
تخفیف ست تاپ و شورتک دو تیکه ساتن sisnet کد 5403
165,000 199,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo