منقضی شدهتخفیف ست شورت و سوتین زنانه اچ ار مدل هارنس hr-g

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

 

ست شورت و سوتین زنانه اچ ار مدل هارنس hr-g

یکی از لذت بخش ترین کار ها برای خانم ها , خرید می باشد, و مهم ترین این خریدهای انتخاب لباس زیر می باشد . لباس زیر جزو خصوصی ترین و نزدیک ترین لباس فرد به پوست می باشد به همین دلیل راحتی و نوع الیاف بکار رفته در این دسته از لباس ها بسیار اهمیت دارد . اکثر خانم ها اطلاع دارند که برترین و بهترین نوع پارچه برای لباس های زیر پارچه هایی هستند که درصد نخ بالاتری دارند . بعد از بررسی نوع الیاف پارچه برای خرید لباس زیر راحتی لباس زیر مطرح می شود . شورت و سوتین برای خانم ها باید دارای الیاف نرم و بند های راحت باشد . اگر در انتخاب مدل سوتین و شورت خود دقت نکنید در طول روز باعث ایجاد احساس کلافگی بسیاری برایتان می شود .

 

 

ست لباس زیر

 

 

بهتر است در زمان خرید لباس زیر به کیفیت ان ها دقت کنید و بدانید که چه نوع لباس زیری را دوست دارید اگر از لباس زیر های نخی استفاده میکنید حتما از لباس زیر هایی نیز که توری و فانتزی هستند نیز استفاده کنید تا بتوانید تنوع زیادی را داشته باشید 

 

 

رنگ سبز
مدل هارنس دار 
به همراه شورت 
جنس توری 
بسیار با کیفیت 
شورت کار فری سایز است 
فنر دار و بدون جک 
سایز :75/80/85/90

 

 

تخفیف ست شورت و سوتین زنانه اچ ار مدل هارنس hr-g
تخفیف ست شورت و سوتین زنانه اچ ار مدل هارنس hr-g
84,000 95,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo