منقضی شدهتخفیف ست نیم تنه و شلوارک زنانه مخملی کد 1501 بنفش

مدیناس
امتیاز تخفیف+1


 

 

ست نیم تنه و شلوارک زنانه مخملی کد 1501 بنفش

معمولا خانم ها برای خرید لباس دقت زیادی می کنند ولی ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که تصور کنید لباسی بر تن دوستتان بهتر نمایش داده می شود و به اصطلاح به او بیشتر می آید . برای رفع این مشکل باید بدانید که برای خرید لباس علاوه بر دقت کردن به سایز آن باید به نکات زیادی توجه داشته باشید .

لباس های خانگی نیز باید مانند لباس های بیرونی و مجلسی با دقت و وسواس خاصی انتخاب شود

برای اینکه بتوانید یک لباس راحت و با کیفیت انتخاب و خریداری کنید از خرید لباس های ارزان و بی کیفیت خودداری کنید . ممکن است در ابتدا متوجه تفاوت بین لباس های با کیفیت و لباس های بی کیفیت نشوید ولی در طولانی مدت کیفیت بد لباس ها می تواند برای تان ایجاد ناراحتی و حساسیت کند

برای فصل زمستان که بدن شما به گرما و لباس های گرم بیشتر نیاز دارد می توانید از لباس های پشمی و یا مخملی استفاده کنید . الیاف پشمی جزو الیاف طبیعی به شمار می روند اما دقت داشته که بعضی از افراد ممکن است به الیاف پشمی حساسیت داشته باشند اگر بعد از پوشیدن لباس های پشمی بدن تان قرمز رنگ شد و یا احساس خارش داشتید دیگر از لباس های پشمی استفاده نکنید .

بعضی از خانم ها ممکن است به دلیل مشغله ی زیاد و سرگرم شدن به امور منزل از لباس های راحتی خود و رنگ لباس هایی که در منزل می پوشند غافل بشوند . ما به شما توصیه می کنیم هر رنگی که در کمد و یا کشوی لباس هایتان بود را نپوشید . این نکته را بدانید که لباس پوشیدن شما در منزل ارتباط مستقیمی با روحیه ی افراد خانواده دارد . این که شما همواره لباس های تیره به تن کنید ممکن است افراد خانواده و کسانی که با شما زندگی می کنند را دچار افسردگی کند همچنین اگر همیشه لباس های خیلی گشاد و رنگ و رو رفته را بپوشید ممکن است باعث آشفتگی رفتاری  افراد خانواده شود .

 لباس راحتی زنانه

 

ست نیم تنه و شلوارک زنانه مخملی کد 1501 بنفش

الیاف : مخمل ضد حساسیت

سایز : FREE SIZE

دارای بند های قابل تنظیم

مدلی جذاب و جدید

تخفیف ست نیم تنه و شلوارک زنانه مخملی کد 1501 بنفش
تخفیف ست نیم تنه و شلوارک زنانه مخملی کد 1501 بنفش
185,000 210,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo