منقضی شدهتخفیف شورت لامبادا زنانه فانتزی مرواریدی سرمه ای

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

 

 

شورت لامبادا زنانه فانتزی مرواریدی سرمه ای

 

اینکه شما لباس زیر مناسب خود را انتخاب کنید از اهمیت بالایی برخوردار است. لباس زیری که انتخاب میکنید که تمام روز برتن داشته باشید باید از الیاف پنبه ای دوخته شده باشد چون باید امکان گردش هوای مناسبی در لباس فراهم باشد تا از مشکلات احتمالی پیشگیری کرده باشید. اندازه ی لباس زیر را مناسب با دور کمر و دور کشاله ران خود انتخاب کنید  چون اگر شورت برای شما تنگ باشد باعث میگردد که جای خط شورت شما را اذیت کرده و آرامش را از شما سلب کند . لباس زیر روزانه ای  مناسب هست که تنگ نبوده , نخی باشد , و لایه ی داخلی هم از جنس نخ باشد .

 

شورت زنانه دارای مدل ها و طرح های زیاد و متنوعی هستند , که می تواند به مدل های اسلیپ , پادار و لامبادا اشاره داشت . انتخاب هر یک از این مدل ها کاملا بستگی به سلیقه ی فرد دارد , معمولا خانم ها برای استفاده روزانه از شورت های اسلیپ استفاده می کنند . این دسته از شورت ها احساس راحتی بیشتری را در فرد ایجاد می کند .یکی از مشکلات جدی خانم ها , عفونت های زنانه و بیماری های ناحه تناسلی می باشد . که این امر با توجه به بهداشت فردی و رعایت نکاتی در رابطه با لباس زیرتان قابل حل و قابل پیشگیری می باشد . امکان دارد برخی از این بیماری ها از طریق لباس زیر به خانم ها منتقل شود. به همین دلیل هنگام خرید شورت زنانه دقت زیادی داشته باشید .

 

شورت لامبادا مروارید سرمه ای

 

شورت لامبادا زنانه فانتزی مرواریدی سرمه ای
الیاف کش و گیپور
مناسب برای سایز 38 تا 42
جنس  محصول نخ
دوخته شده با الیاف ضد حساسیت
دارای فاق دو لایه نخی
مانع از ایجاد حساسیت و بوی نامطبوع
تن خوری راحت

 

شورت لامبادا مروارید سرمه ای 

 

 

 

تخفیف شورت لامبادا زنانه فانتزی مرواریدی سرمه ای
تخفیف شورت لامبادا زنانه فانتزی مرواریدی سرمه ای
29,000 40,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo