منقضی شدهتخفیف شورت پادار نخی مردانه ناصری رنگ طوسی

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

 

شورت پادار نخی مردانه ناصری رنگ آبی

در الیاف لباس زیر ها معمولا به جز نخ و پنبه از مواد دیگری همچون الاستیک , ویسکوز و … نیز استفاده می شود . الاستیک در واقع الیاف کشی می باشند که به لباس زیر ها خاصیت کشسانی میدهند . استفاده مقدار کمی از این مواد در لباس زیر باعث ایجاد مشکل خاصی نمی شود . باید دقت داشته باشید که این دسته از لباس ها را نباید با آب داغ شست , زیرا آب گرم باعث شل شدن بافت لباس زیر و بد فرم شدن آن می شود .

شورت های مردانه دارای مدل هایی همچون لامبادا , اسلیپ و پادار هستند که انتخاب از بین این موارد بستگی به سلیقه ی افراد دارد و هر شخص می تواند بسته به راحتی خود یکی از این مدل ها را خرید کند .

بعد از انتخاب مدل راحت همراه با نوع پارچه ی مناسب به سراغ رنگ لباس زیر بروید . سعی کنید برای خرید شورت به دنبال رنگ های جذاب بروید و از خرید مدل ها و رنگ های تحریک کننده خجالت نکشید . طوری نباشد که کمد لباستان پر از شورت های رنگ سفید باشد , رنگ های جیغ را هم امتحان کنید . به خودتان اهمیت بدهید . برای خرید شورت و لباس زیر با توجه به رنگ پوست خودتان رنگ مورد نظر را پیدا کنید . اگر پوستی روشن دارید پیشنهاد میشود رنگ های تیره را امتحان کنید و برعکس اگر دارای پوستی روشن هستید لباس زیر های رنگ روشن به شما بیشتر میآید .

آقایان باید دقت داشته باشند که نپوشیدن لباس زیر فقط منجر به آسیب رساندن به آن ها می شود . از نظر بهداشتی پزشکان معتقدند که نداشتن پوشش در قسمت آلت تناسلی باعث ناراحتی در بیضه ها می شود . به علاوه دقت داشته باشید که پوشیدن شورت مردانه ی تنگ نیز باعث میشود که بیضه ها در حالت چسبیده قرار بگیرند و این امر در طولانی مدت که دمای بدن بالا میرود باعث بروز مشکلاتی همچون قارچ شود.

 

شورت باکسر مردانه

شورت پادار مردانه

جنس الیاف نخ پنبه

دارای سایز بندی : XL- XXL

اندازه کمر لباس زیر بدون کشیده شدن ایکس لارج 25 سانتی متر

اندازه کمر لباس زیر بدون کشیده شدن دو ایکس لارج 27 سانتی متر

مناسب برای پوشیدن زیر شلوار

شورت پادار نخی مردانه

 

 

 

تخفیف شورت پادار نخی مردانه ناصری رنگ طوسی
تخفیف شورت پادار نخی مردانه ناصری رنگ طوسی
16,500 19,900
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo