منقضی شدهتخفیف لباس خواب زنانه دانتل مشکی کد 048

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

 

 

لباس زیر برای خانم ها و آقایان از آن دسته از کالاهای مصرفی است که باید آن را زود به زود تعویض کرد .لباس زیر هر شخص بر روی بهداشت فردی و سلامت وی تاثیر بسیاری دارد  زیرا در طول شبانه روز شورت و سوتین خانم ها بیشترین تماس با سطح پوست را دارد ، به همین خاطر راحت بودن با لباس زیر در درجه اول بسیار اهمیت دارد .

 ناحیه میان کشاله ران یکی از نقاط حساس بدن است  و امکان جذب ویروس و باکتری از این ناحیه بسیار بالا است . لباس زیرهای نخی برای جلوگیری از ایجاد و رشد این باکتری ها مناسب ترین نوع لباس زیر است. پارچه خوب باعث می‌شود بدن در لباس زیر کمتر عرق کند، آن دسته از لباس های زیر که حاوی درصد بالایی از الیاف طبیعی همچون پنبه و نخ می باشند، جذب رطوبت بالایی دارند.

خانم های متاهل بهتر است بدانند که بعضی وقت ها می بایست از لباس زیر های فانتزی استفاده کننده ، پوشیدن سوتین و شورت فانتزی در جذب آقایان تاثیر بالایی دارد ، پس برای خرید لباس زیر های فانتزی سعی کنید رنگ های تند و جذاب را انتخاب کنید .

 لباس خواب دانتل

لباس خواب زنانه دانتل مشکی کد 048
لباس خواب تمام دانتل زنانه
مدل پست گردنی
دارای یک رشته مروارید درخشان پشت لباس
همراه شورت لامبادا
دارای پاپیون ساتن وسط کاپ سینه
فری سایز ( 36/38/40 )

 

تخفیف لباس خواب زنانه دانتل مشکی کد 048
تخفیف لباس خواب زنانه دانتل مشکی کد 048
155,000 180,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo