منقضی شدهتخفیف لگ ترک فاق بلند براق زنانه زرشکی

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

 

در میان پوشاک ورزشی گزینه محبوب و بسیار کاربردی برای پوشش پایین تنه “لگینگ”ها هستند. اگر به دنبال یک لگینگ شیک و در عین حال مقرون به صرفه برای ورزش کردن هستید انتخاب این کالا به شما توصیه می‌شود.

قابلیت کشانی این محصول به شما کمک می کند تا در زمان انجام تمرینات ورزشی راحت باشید و حین خم شد‌ن و انجام حرکات کششی به‌خوبی از خود‌ انعطاف نشان می‌د‌هند‌ و می توانید برای انجام دادن ورزش هایی مانند‌: پیلاتس، بدنسازی، ایروبیک و … از آن استفاده کنید.
برای انتخاب ست لباس ورزشی و اسپرت زنانه باید به کارایی و تناسب لباس‌ها با ورزش موردنظر، تکنولوژی‌های به کار رفته و طرح و فرم لباس ورزشی توجه کنید.
هر یک از تکه‌های لباس ورزشی شما شامل شلوار ورزشی یا دامن، تاپ، نیم تنه یا سویشرت، لگ یا شلوارک ورزشی یا حتی تکه‌های کوچک‌تری مثل دستکش و جوراب ورزشی زنانه، می‌تواند در کیفیت انجام حرکات ورزشی تاثیرگذار باشند.
پس برای داشتن بهترین انتخاب، نه تنها لازم است سراغ جدیدترین لباس‌های ورزشی زنانه بروید بلکه ترکیبی را انتخاب کنید که با ورزش شما متناسب است.

شما می توانید این لگ را با انواع لباس های بیرون از منزل و یا مهمانی خود ست نمایید . این لگ شایندار به راحتی با انواع بلوز , پیراهن و تونیک های شما هماهنگ می شود .

لگ براق زنانه

 

مشخصات محصول :

لگ ترک فاق بلند براق زنانه
لگ براق کمر گنی
در دو سایز : L(36-38) – XL(40-42)
رنگ زرشکی
دارای کش پهن در قسمت کمر
کاهش سایز شکم و پهلو ها

تخفیف لگ ترک فاق بلند براق زنانه زرشکی
تخفیف لگ ترک فاق بلند براق زنانه زرشکی
155,000 199,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo