منقضی شدهتخفیف نیم تنه ورزشی زنانه طرح پوست ماری

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

 

نیم تنه ورزشی زنانه طرح پوست ماری

اینکه خوش اندام باشیم و اندام رو فرمی داشته باشیم آرزوی بسیاری از خانم هاست . خانم ها غالبا با رژیم و ورزش در تلاشند که اندام شان را به فرم دلخواه در آوردند. استفاده از لباس زیر و نیم تنه های مناسب باشگاه معمولا متداول ترین پوشش بینشان است. سوتین های ورزشی و نیم تنه های ورزشی بسیار پر طرفدار هستند. کمپانی های بزرگی در دنیا به تولید و طراحی نیم تنه های ورزشی اقدام کرده اند مثل آدیداس , نایکی , آندرآمور , پوما و …

از مزیت های نیم تنه ها که زنان را به استفاده از آنها در ورزش سوق میدهد میتوان به سبکی, بند راحت, پوشانندگی بیشتر, راحتی سینه ها برای حرکت در آنها, فشار کمتر به سینه ها, پد جدا شونده, کش نرم و سبک, پارچه های کشی و محکم و … اشاره کرد

بیشتر نیم تنه ها بند پشتشان مدل قهرمانی هست بنابراین قسمت شانه آزاد است و در هنگام ورزش فعالیت و تحرک بیشتری میتواند داشته باشد.

نیم تنه زنانه

 

در ورزش های بدن سازی , کراس فیت , پیلاتس, والیبال و بسیاری ورزش های دیگر میتوان از نیم تنه ورزشی استفاده کرد.

استفاده از نیم تنه باعث میشود تعریق بدن جذب شود و پوست در حین ورزش خنک بماند.

نیم تنه های ورزشی بیشتر از الیافی تهیه میشود که قابلیت کشسانی بالایی داشته باشد تا هنگام ورزش محکم اندام را نگه دارد و سینه را حفظ کند زیرا اگر الیاف نرم و شلی داشته باشد نیم تنه با هر حرکت از بدن خارج میشود . بیشتر از الیاف دارای الاستین برای دوخت نیم تنه ها استفاده میشود. پلی آمید الیافی هستند که کشسانی بالایی دارند و تا دو برابر حجم پارچه خود کش می آیند.

سایز نیم تنه ورزشی یا همان سوتین ورزشی برعکس سایز سوتین ها معمولا free size  است که براساس قواره کار بازه فری سایز بودن مشخص میشود.

نیم تنه زنانه پوست ماری

 

مشخصات محصول

  • دارای پد
  • دارای سایز بندی 42 تا 46
  • کیفیت بالا
  • طرح پوست ماری
  • جنس نخی و بسیار خنک
  • مناسب برای ورزشکاران
  • پشت کار فانتزی میباشد

نیم تنه زنانه طرح دار

 

 

تخفیف نیم تنه ورزشی زنانه طرح پوست ماری
تخفیف نیم تنه ورزشی زنانه طرح پوست ماری
95,000 125,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo