منقضی شدهتخفیف گن اسلیپ ترک MI کد 2023

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

 

 

اگر تصمیم دارید برای همیشه از شر شکم بزرگ خلاص شوید و شکمی تخت داشته باشید بهترین روش داشتن روتین ورزش و پرهیز از غذاهای چرب و مواد قندی می باشد . باید توجه داشته باشید که در کنار ورزش و حفظ تغذیه ی خود از گن لاغری مناسب نیز استفاده کنید . گن های لاغری به شما کمک میکنند تا پوستتان در اثر لاغر شدن اویزان نشود و فرم دلخواه خود را بتوانید به بدن خود بدهید .

بسیاری از خانم از چربی های کناره پهلو و شکم رنج میبرند , این مشکل زمانی که قرار است به مهمانی بروند دو برابر می شود , در این زمان ها ممکن است راضی شوید دست به هر کاری بزنید تا این مشکل بر طرف شود . ممکن است برای کوچک تر نشان داده شدن شکم و پهلو هر یک از دوستان و آشنایان راه حلی را به شما پیشنهاد بدهند , ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای لاغر شدن شکم دست به هر کاری نزنید .

 

همچنین گن های لاغری میتوانند به بهبود زخم و ترمیم محل عمل به بیمار کمک کند . گن ها از پارچه های کشی مثل اسپندکس و میکروفایبر تهیه میشوند و خاصیت کشسانی بالایی دارند . هنگام خرید گن لاغری توجه داشته باشید که بهترین آنها در طولانی مدت و استفاده ی مداوم خاصیت کشسانی خود را از دست نمیدهند .

توجه داشته باشید که از گن ها تنها در دو حالت استفاده کنید , یک آن که عمل انجام داده باشید و قصد فرم دهی به بدن را داشته باشید , دو زمانی که نیاز به کاهش سایز فوری دارید برای مثال هنگام رفتن به مهمانی که لازم است گن برامدگی های بدنتان را نشان ندهد . گن های لاغری ترک MI که در آن ها مواد پلاستیکی بکار رفته و باعث تعرق می شوند ممکن است در وحله اول شما حس کنید بدنتان لاغر شده است ولی این امر درست نیست . این دسته از گن ها تنها آب بدن را به وسیله تعرق از بدن خارج میکنند و در فرایندی آب از دست رفته به بدن بازمیگردد .

گن زنانه ترک

 

 

 

گن اسلیپ زنانه

برند : MI

جنس : میکروفایبر

سایز : s/m/l/xl

رنگ : کرم

 

همچنین مدل اسلیپ بودن این گن زنانه ترک باعث میشود باسن به سمت بالا لیفت پیدا کند و در طولانی مدت ناحیه ی شکم تخت و صاف می شود .

گن لاغری ترک فورمیسی مناسب برای جمع کردن شکم و پهلو می باشد . همچنین دارای بند های سرشانه می باشد که از پایین امدن گن جلوگیری میکند . این بند ها قابلیت جدا شدن دارند , و به شما این امکان را میدهند هنگام پوشیدن لباس مجلسی آن را با بند نامرئی تعویض نمایید .

 

 بند گن

 

 

 

 

تخفیف گن  اسلیپ ترک MI کد 2023
تخفیف گن اسلیپ ترک MI کد 2023
690,000 750,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo