منقضی شدهتخفیف گن بازوی ترک 2300 formeasy

مدیناس
امتیاز تخفیف+1


 

 

گن بازوی ترک 2300 formeasy

شرکت FORMeasy که کارخانه آن در شهر استانبول ترکیه میباشد،در اوایل سال 2004 آغاز به تولید لباس های فرم دهنده بدن شامل گن لاغری مردانه و زنانه کرد .‏ تمامی محصولات این شرکت، با مواد اولیه با کیفیت و عالی که شامل الیاف میکروفایبر نازک و بافته شده میباشد تولید میشود که کیفیت این الیاف به تائید سازمان کیفیت و استاندارد اروپا رسیده است.

 

گنی که قصد معرفی آن را به شما داریم گن بازوی ترک میباشد که نگهدارنده ی چربی و عضلات بازو میباشد .چاقی در بانوان فقط با ناحیه ی شکم و پهلو محدود نمیشود بلکه اکثر خانمهایی که دارای اظافه وزن و چربی های اظافه هستنند از تمام نقاط بدن و اعضای مختلف دارای چربی های اظافه اند.یکی ازین اعضا هم بازوها و دست ها هستنند و بسیار هم چربی های این ناحیه زشت هست و افتاده از بازوها وزیر بغل ها جلوه بسیار نامناسبی به اندام بانوان خواهد داد . همچنین علاوه بر بازو این گن قسمت های پشت کتف را نیز سفت نگه می دارد و بعد از مدتی دست ها و بازو خوش فرم می شوند.

گن-بازو

دکمه خرید

گن بازوی ترک زنانه فورمیسی در پنج سایز S-M-L-XL-XXL میباشد و رنگ آن کرم میباشد . برای خرید بر روی دکمه خرید کلیک کنید .

دکمه خرید


این مدل گن برای نگه داری و یکنواخت نشان دادن چربی های قسمت بازو استفاده می شود . همچنین از افتادگی و شل شدن چربی های بازو جلوگیری می کند و همچنین میتوانید این گن را در زیر مانتو و لباس های دیگر میتوانید بپوشید و نگران نمایان شدن آن در زیر لباس نباشید .

گن بازوی ترک

نگهدارنده چربی و عضلات بازو

سفت کننده عضلات پشت کتف

فرم دهی بعد از استفاده بلند مدت

اصل و اورجینال

موجود در سایز های S-M-L-XL-XXL 

دکمه خرید

تخفیف گن بازوی ترک 2300 formeasy
تخفیف گن بازوی ترک 2300 formeasy
270,000 310,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo