منقضی شدهتخفیف گن لاغری ترک MI اسلیپ کد 2019

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

 

گن لاغری ترک MI اسلیپ کد 2019

اگر از چربی های ناحیه شکم و پهلو رنج میبرید پیشنهاد ما به شما گن لاغری ترک MI 2019 است.این گن قسمت شکم ، پهلو و باسن را پوشش میدهد .

قسمتی که پوشاننده شکم و پهلو است دولایه میباشد و به صورت کامل چربی های این ناحیه را پوشش میدهد و شما میتوانید با خیال راحت هر لباسی که میخواهید را بپوشید و نگران نمایان شدن عضلات و چربی های شکم و پهلو نبوشید .

 قسمت باسن را نیز پوشش میدهد و قابلیت  را دارد و همچنین قسمت زیرین آن دارای سه دکمه میباشد که در هنگام رفتن به سرویس بهداشتی نیازی به دراوردن کامل گن نیست.

از دیگر ویژگی های گن لاغری شکم و پهلو ترک MI میتوان به داشتن نوار سیلیکونی در قسمت بالای گن که در قسمت شکم و پهلو قرار میگیرد اشاره کرد این نوار سیلیکونی(ژله ای) به بدن شما میچسبد و مانع از افتادگی و یا بالارفتن گن در زیر لباس میشود .

گن لاغری زنانه 2019

برند MI محصول کشور ترکیه میباشد و یکی از برند های مطرح گن اورجینال است گن های بسیار زیادی در مدل های مختلفی به بازار عرضه شده است . این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است ودر صورت استفاده در طولانی مدت و شستشوی مداوم کیفیت و حالت کسشانی گن حفظ میشود .

گن لاغری زنانه ترک 2019

 جنس این محصول میکروفایبر میباشد میکروفایبر الیافی هستن از موی انسان باریکتر که کاملا بهداشتی هستن و حتی برای حساس ترین پوست ها نیز مناسب است و باعث هیچگونه حساسیتی در بدن شما نمیشود .

 گن-لاغری-ترک-اصل

جمع کننده شکم و پهلو

بالا برنده باسن

به صورت یکسره از قسمت پهلو تا بالای ران را پوشش میدهد

دارای دکمه که در هنگام رفتن به سرویس بهداشتی نیازی به کامل دراوردن گن نیست

مناسب برای حساس ترین پوست ها

جنس محصول میکروفایبر

محصول کشور ترکیه

رنگ محصول فقط کرم

سایز های موجود : S-M-L-XL

برند MI

الیاف گن در عکس زیر کاملا مشخص است

 

گن لاغری ترک زنانه اصل

 گن نانه ترک اصل

 

 

تخفیف گن لاغری ترک MI اسلیپ کد 2019
تخفیف گن لاغری ترک MI اسلیپ کد 2019
690,000 750,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo