پیشنــــهاد ما

معرفی و بررسی ایران اسپورتر – iransporter.com

5

سلام و درود خدمت دوستان و کاربران عزیز تخفیف مال

با شما همراه هستیم با معرفی و بررسی سایت ایران اسپورتر

معرفی ایران اسپورتر

معرفی کلی وب سایت فروشگاهی ایران اسپورتر

بعد از تجربه موفق وبسایت تخصصی فروش وسایل و تجهیزات تنیس روی میز در سال ۱۳۹۵ فکر گسترش این فروشگاه اینترنتی به دیگر ورزش ها به صورت تخصصی در قالب یک مدل تجاری جامع نگر در همه بخشهای مختلف ورزش و نه فقط فروشگاه اینترنتی باعث شد تا سنگ بنای ایران اسپورتر قرار داده شود و مرکز ورزش ایران با ایده تحت پوشش قراردادن تمامی رشته های ورزشی با رویکرد تخصصی بصورت عمده فروشی و هم بصورت خرده فروشی با ایده ها و شکل و شمایلی کاملا نو با پشتیبانی جامعه ورزش در سال ۹۶ راه اندازی شود.
مرکز ورزش ایران که در برنامه بلند مدت خود راه اندازی دو بخش اساسی  مهم دیگر علاوه بر فروشگاه در ارتباط با ورزش شامل بخش نیازمندی های ورزشی تحت عنوان ؛دیوار؛ و بخش مشاوره تندرستی تحت عنوان ؛باشگاه؛ را نیز در نظر گرفته است به عنوان چشم انداز خود ایجاد مرکزی تخصصی شامل متولیان امر متخصص ورزش و نیازمندان به خدمات ورزشی تخصصی را در ذهن می پروراند. در حال حاضر این مرکز در سه دفتر اداری، یک فروشگاه فیزیکی و یک انبار کاملا مدرن کالا در خارج از شهر تهران در فضایی بیش از ۱۰۰۰ مترمربع در حال فعالیت می باشد.

چرا که اینجا واقعا مرکز ورزش ایران است!

مدیران سایت ایران اسپورتر

معرفی مدیران سایت ایران اسپورتر

محسن حق شناس

مدیرعامل و موسس شرکت پازن کیش و پازن کیمیای ورزش (سرمایه گذار)
محسن حق شناس  لیسانس تربیت بدنی و مدرس دانشگاه؛ مربی و داور بین المللی تنیس روی میز و عضو کمیته داوران فدراسیون جهانی تنیس روی میز در سال ۱۳۷۶ اقدام به تاسیس شرکت پازن کیش با هدف گسترش فعالیتهای تجاری در حوزه ورزش در جزیره کیش نمود و پس از آن در راستای این هدف نمایندگی چندین برند ورزشی بزرگ دنیا از جمله آدیداس، محصولات تخصصی دونیک آلمان، فاس ایتالیا و دبل هپینس چین را به صورت انحصاری در ایران تاسیس نمودند. در سال ۱۳۹۰ با توجه به سرعت بالای تحولات در زمینه فروش با تامین سرمایه جهت وبسایت دونیک ایران، فروش آنلاین تحت عنوان شرکت جدید با نام پازن کیمیای ورزش راه اندازی شد و بعد از تجربه موفق این سرمایه گذاری تصمیم به همکاری و سرمایه گذاری در پروژه مرکز ورزش ایران وبسایت ایران اسپورتر گرفته شد. در حال حاضر ایشان سرمایه گذار اصلی پروژه مرکز ورزش ایران می باشند.

مهرداد حق شناس

مدیراجرایی ایران اسپورتر  
دکتر مهرداد حق شناس تحصیلکرده رشته DBA در دانشگاه IPAG فرانسه بوده و همچنین دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه تهران می باشند. همچنین برای دو سال متوالی قهرمان دانشجویان ایران در رشته تنیس روی میز و عضو تیم ملی جوانان ایران در سالهای ۸۰ و ۸۱ بودند. ایشان با توجه به سابقه ورزشی که داشتند در سال ۱۳۹۰ اقدام به راه اندازی وبسایت doniciran.com برای فروش تخصصی وسایل و تجهیزات تنیس روی میز نمودند و با توجه به موفقیت این وبسایت تخصصی طی سال های ۹۰ تا ۹۵ همانطور که توضیح داده شد، ایده راه اندازی مرکز ورزش ایران توسط ایشان شکل گرفت و در حال حاضر بخش های مختلف ایران اسپورتر زیر نظر مستقیم ایشان فعالیت می نمایند.

شاهین ریاحی

مدیر بخش تندرستی ایران اسپورتر 
دکتر شاهین ریاحی استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی، وزنه علمی ایران اسپورتر را در زمینه تربیت بدنی سنگین تر از هر وبسایت ورزشی دیگر در ایران کرده تا به همگان ثابت شود ورزش در هر سطح و در هر زمینه ای نیاز به وجود متخصص و تیم متخصصین داشته و تنها در این صورت است که میتوان گفت وبسایت ایران اسپورتر از هر لحاظ مرکز ورزش ایران است .بخش تندرستی ایران اسپورتر به مدیریت دکتر ریاحی در قالب یک اپلیکیشن موبایلی کاملا خلاقانه فعالیت می کند و یکی از مزایای رقابتی مرکز ورزش ایران می باشد که هر فرد علاقه مند به ورزش را به خود جذب کرده و با ارائه مشاوره های تخصصی و نیز ارائه راهکارهای حرفه ای این حس را به شما انتقال می دهد که اینجا واقعا مرکز ورزش ایران است.

فرشته رمضانی

مدیر اداری و امورقراردادهای ایران اسپورتر 
فرشته رمضانی کارشناس ارشد زبان مسلط به زبانهای انگلیسی و آلمانی عضو تیم والیبال خطوط هواپیمایی فردی با تجربه و کارکشته در زمینه امور اداری و قراردادها و با سابقه ای ورزشی مدیریت امور اداری و بخش امور قراردادهای ایران اسپورتر را عهده دار می باشد. از آنجایی که یکی از چشم اندازهای بسیار بزرگ ایران اسپورتر همکاری با ارگان های متوسط و بزرگ و ارائه خدمات فروش گروهی بر بستر اینترنت می باشد؛ لذا وجود یک مدیر قرارداد باهوش و با روابط عمومی بالا امتیاز ویژه ایران اسپورتر در کادر مدیریتی خود بوده که با وجود او و با توجه به توانایی های وی امکان عقد قرارداد با هر ارگان دولتی و خصوصی متوسط و بزرگی در یک فضای برد-برد فراهم گردیده است.

پگاه حق شناس

مدیرفروش ارشد بخش عمده فروشی آنلاین ایران اسپورتر 
پگاه حق شناس لیسانس مدیریت بازرگانی و از بازیکنان برتر تنیس روی میز در رده بانوان می باشد و از آنجایی که یکی از چشم اندازهای اصلی ایران اسپورتر از همان ابتدای تشکیل، ارائه خدمات بر بستر اینترنت به بیش از ۴۰۰ مشتری عمده فروشی شامل فروشگاه داران و نمایندگی ها در ۳۰ استان کشور بود؛ لذا برای رسیدن به این هدف فردی خبره و با حوصله در زمینه فروش برای گذر از این پوست اندازی نیاز بود تا با تغییر نوع نگاه این مشتریان عمده، از خرید به صورت سنتی به خرید عمده بصورت آنلاین در فروش و بازاریابی ورزشی تحولی کاملا نو و بنیادی را ایجاد کند و انجام این مهم توسط مدیر ارشد فروش خانم حق شناس با موفقیت در حال انجام است.

زهرا پورمحمدی

مدیر فروش ایران اسپورتر
زهرا پورمحمدی دارای مدرک لیسانس مدیریت و کوهنورد نیمه حرفه ای از آن دسته مدیرانی است که بر اساس توانایی هایش و جنگندگی خاصی مدارج عالی را طی کرده و به سطح عالی مدیریتی رسیده است. او که یکی از حساس ترین پست های سازمانی ایران اسپورتر را در اختیار دارد به کمک روابط عمومی بالا و تجربه کاری خود توانسته در پیش برد اهداف مجموعه ایران اسپورتر از نظر مارکتینگ و فروش بسیار موثر واقع گردد و در موقعیت مغز سایت وظیفه هماهنگ سازی بخش های مختلف سایت، برای ارائه خدماتی بهتر به مشتریان را برعهده داشته باشد و به عنوان پاشنه آشیل این مجموعه شناخته شود. فرآیندهای حساس قیمت گذاری و بروزرسانی موجودی ها در تمامی فروشگاه های اینترنتی طرف قرارداد و نیز هماهنگ کننده بخش های مختلف مجموعه مانند لجستیک، امور مشتریان، حسابداری و مدیریت اجرایی و نیز اجرای طرح های تبلیغاتی و تخفیفی بر اساس استراتژی های مارکتینگ و تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان برای بهبود موقعیت شرکت در دنیای پر رقابت اینترنت تنها گوشه ای از وظایف حساس مدیر فروش و بازاریابی ایران اسپورتر می باشد.

ندا خویی

مدیر بخش تولید محتوا ایران اسپورتر  
ندا خویی لیسانس آمار و مدرس ICDL و فتوشاپ در سازمان فنی حرفه ای، مسئولیت بخش تولید محتوای ایران اسپورتر را بر عهده دارد. همانطور که بیل گیتس در یادداشت خود می نویسد: محتوا، پادشاه یک وب سایت اینترنتی است و به واسطه همان محتواست که خط مشی آن مجموعه به اطلاع بازدید کننده می رسد. لذا برای تولید محتوایی یکپارچه و هماهنگ و نیز وزین از لحاظ بار علمی نیاز به فردی دست به قلم و خبره و البته با اطلاع می باشد که بتواند وزن محتوایی سایت را هم بالا ببرد و هم توازن را بین قسمت های مختلف از نظر یکپارچگی نوشته ها رعایت کند. انجام این مهم ممکن نبود مگر با همت و تلاش بخش محتوا به مدیریت خانم خویی که با ارائه جدیدترین مقاله ها و مطالب ورزشی در قسمت های مختلف سایت باعث افزایش اطلاعات کاربران در زمینه های مختلف می گردند.

مهناز دولتی

مدیر بخش گرافیک ایران اسپورتر 
مهناز دولتی لیسانس گرافیک با سابقه فعالیت در دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی مسئولیت بخش گرافیک ایران اسپورتر را برعهده داشته و تمام حال و هوای ایجاد شده در بخشهای مختلف بصری سایت توسط ایشان و تیم گرافیک ایران اسپورتر تصمیم گیری و اجرا می شود. شاید بتوان گفت مهمترین بخش هر فروشگاه ویترین جذاب آن برای جذب مشتری می باشد مخصوصا در کسب و کارهای اینترنتی که هیچ ارتباط چشمی بین بازدید کننده و تیم اجرایی پشت آن کسب و کار وجود ندارد، تنها شانس ایجاد جذابیت و متقاعد کردن بیننده استفاده از المانهای بصری جذاب و کاربر پسند می باشد که کاری بس دشوار در نوع خود بوده و تنوع بسیار زیاد بازدیدکنندگان با سلایق مختلف از موقعیت های مکانی مختلف و راضی کردن تمامی این سلایق، کار را برای هر تیم گرافیکی بسیار مشکل می کند و با توجه به این همه تنوع سلیقه در نهایت، تنها برای یک طرح امکان نمایش بر روی وبسایت اینترنتی وجود دارد.

خانم موسوی

مدیر بخش حسابداری ایران اسپورتر 
خانم موسوی لیسانس حسابداری مدیریت امور مالی ایران اسپورتر را بر عهده داشته و از آنجایی که ایران اسپورتر در حال فعالیت در دو بخش عمده فروشی و خرده فروشی آنلاین و نیز همکاری با فروشگاه اینترنتی های بزرگی همچون اسنپ شاپ و دیجی کالا می باشد، انجام امور حسابداری و نگهداری صحیح موجودی ها با پیچیدگی ها و ظرافت های خاصی همراه می باشد که انجام این مهم تنها توسط تیم مالی دقیق و ریز بین ایران اسپورتر امکان پذیر بوده و نیز به دلیل سیستم خاص و منحصر بفرد کدینگ یکپارچه کالا در ایران اسپورتر ایجاد و تهیه کدهای اصالت و کدهای کالا با حساسیت بالایی توسط تیم حسابداری در ایران اسپورتر انجام می گردد.

مصطفی سیفی 

مدیر بخش لجستیک ایران اسپورتر    
مصطفی سیفی فوق دیپلمIT  مسئولیت بخش لجستیک ایران اسپورتر را بر عهده دارد. قلب تپنده هر کسب و کار اینترنتی لجستیک و حمل و نقل آن میباشد. از آنجایی که در کسب و کارهای اینترنتی فروشنده و خریدار دو طرف معامله یکدیگر را رو در رو نمی بینند، لذا اجرای صحیح و دقت بالا در انجام دستورات و خواسته های مشتری اولویتی دو چندان پیدا می کند. ارسال به موقع و دقیق کالاها، بسته بندی مناسب وهماهنگی جهت ارسال، همه و همه توسط تیم لجستیک ایران اسپورتر به مدیریت آقای سیفی و آقای ابراهیم میرزایی در انبار اصلی این مجموعه در خارج از شهر تهران پردازش و انجام می گردد.


بررسی ایران اسپورتر

بررسی فروشگاه ورزشی اینترنتی ایران اسپورتر توسط تخفیف مال

بعد از آشنایی و توضیحات ایران اسپورتر الان می رسیم به بررسی فروشگاه ورزشی اینترنتی توسط وب سایت ما.

کار اصلی و خدمات اصلی این فروشگاه اینترنتی همونطور که از اسم این سایت مشخص هست در مورد لوازم و محصولات ورزشی در بازده وسیع هست. طبق چیزی که از ظاهر اصلی سایت و محصولات ایران اسپورتر میشه دید این مورد رو به کلی ثابت میکنه که مدیران این سایت تونستند بسته به نیاز کاربران یا بهتر بگیم ورزشکاران محصولات رو با تنوع خاص خودشون و با قیمت و کیفیت مناسبی برای مشتریان تهیه کنند و با توجه به موجودی این فروشگاه مشخصاً می تونند کالا ها در تعدا زیاد رو با کیفیت مناسب تحویل مشتریان خودشون بدند.

علاوه بر این سیستم جالب امتیاز دهی این سایت به شما شانس برای شرکت در مسابقات زوربازو این سایت رو میده که به نظر ایده جالبی برای جذب مشتریان و مشتری مداری بین سایت های این چنین است.

با توجه به خرید هایی که اطرافیان و خودمان از این سایت داشتیم با توجه به قیمت و کیفیت و دیگر امکانات امتیازی که به این فروشگاه اینترنتی میدیم رو میتونین در زیر ببینید.

پیشنهاد تخفیف مال
معرفی و بررسی ایران اسپورتر – iransporter.com

خرید از ایران اسپورتر

با استفاده از این کد تخفیف میتونید از ایران اسپورتر خرید کنید.
10%
9.2امتیاز کامل
ایران اسپورتر

مزایا و معایب ایران اسپورتر

کیفیت محصولات
8.5
قیمت محصولات
8
پشتیبانی
10
تنوع محصولات
10
مزایا
  • قیمت مناسب محصولات
  • کیفیت مناسب محصولات
  • سیستم امتیاز دهی جالب برای جایزه گیری
  • پاسخ دهی سریع و با کیفیت تیم پشتیبانی
  • تنوع محصولات
معایب
  • در طول خرید های ما متوجه مشکلی از این سایت نشدیم

با توجه به خرید هایی که ما داشتیم این موارد رو براتون گداشتیم و خوشحال میشیم که شما کاربران و ورزشکاران عزیزی که از این فروشگاه ورزشی اینترنتی خرید کردیم هم نظراتتون رو با ما درمیون بذارید.

از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

امتیاز کامل شما

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo