پیشنــــهاد ما

معرفی و بررسی سون هاست – 7ho.st

5

سلام و درود خدمت دوستان و کاربران عزیز تخفیف مال

با شما همراه هستیم با معرفی و بررسی سایت سون هاست

معرفی سون هاست

معرفی کلی وب سایت سون هاست

سون هاست (شبکه سازان توسن، شماره ثبت 23118) فعالیت خود را از سال 1386 آغاز نمود و از همان ابتدا سیاست خود را بر مبنای کسب رضایت مشتریان قرار داد. سون هاست در ابتدا فعالیت خود را با دامنه ملی 7host.ir شروع کرد و سپس نام دامنه حاضر را برای خود برگزید. خوشبختانه در طی سالیان متمادی سون هاست توانست با اقدامات موثر در زمینه خدمات هاستینگ و توسعه همه جانبه، دامنه فعالیت های خود را گسترش دهد و علاوه بر شعبه شیراز، دفتر فنی تهران را نیز راه اندازی نمود. امروز، سون هاست به همت 21 پرسنل کوشا و متعهد خود توانسته است یکی از بزرگترین شبکه های خدمت رسانی میزبانی وب را در سراسر ایران تشکیل دهد، علاوه بر این در سطح بین الملل نیز اقداماتی را صورت داده و در سه کشور عمان، امارات و انگلستان به فعالیت می پردازد.

با اینکه در ابتدای کار گروه سون هاست کار خود را با ارایه محصولات میزبانی وب و هاستینگ شروع کرد اما با گسترش اطلاعات و توسعه فضای وب، اقدامات شایسته ای را در جهت ارائه خدمات سرور و دیتاسنتر انجام داده است. همانطور که در بالا اشاره نمودیم، یکی از اهداف اصلی سون هاست ارائه خدمات با کیفیت و بی نظیر در سطح بین المللی می باشد که اتفاقا قدم های مناسبی را برای رسیدن به این هدف برداشته است. اراده سون هاست در ایران بر این استوار است که بتواند عنوان بهترین ارائه دهنده سرویس میزبانی وب از منظر کیفیت و قیمت رقابتی را بدست آورد. برخی از محصولات سون هاست شامل هاست لینوکس، هاست ویندوز، هاست وردپرس، هاست دانلود، سرور مجازی، سرور اختصاصی، نمایندگی هاست و گواهینامه SSL می باشند، البته ثبت دامنه ملی و پسوندهای مختلف بین المللی نیز از خدمات ارزنده سون هاست به شمار می روند.

کلیه محصولات نامبرده بر اساس بهترین و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا عرضه شده تا اطمینان خاطر و رضایت شما عزیزان را در پی داشته باشد. استفاده از سرور های پرسرعت SSD و NVMe از جمله مهمترین ویژگی های میزبانی وب عرضه شده از سوی سون هاست می باشد که بر طبق مبانی برترین شرکت های هاستینگ روز دنیا ارائه می شود. ارائه سرویس های متنوع، پشتیبانی سریع و آنلاین در کنار حفظ امنیت هاست مسئولیت سنگینی را بر دوش تیم تخصصی سون هاست گذاشته اما به لطف سابقه طولانی خود توانسته است به خوبی از عهده آن برآیید. خرید محصولات هاستینگ به عنوان نقطه پایان همکاری سون هاست به شمار نمی رود بلکه آغازی برای آموزش و توسعه فعالیت های شما در فضای وب می باشد، وبلاگ سون هاست و انجمن مشتریان برای همین منظور ارائه شده است تا کاربران بتوانند ضمن مطرح نمودن پرسش های خود در فضایی صمیمانه، راهکارهای هوشمندانه برای گسترش ایده های خود پیدا نمایند.

سخنی از سون هاست
امیدواریم با تکیه بر توانمندی کارشناسان متخصص و فنی خود فضایی مناسب و امن را برای پیشرفت تجارت الکترونیک به وجود آوریم و بتوانیم کارآمدترین و با کیفیت ترین خدمات هاستینگ را در اختیارتان قرار دهیم. همچنین تیم توسعه و تحقیقات سون هاست همه روزه به دنبال کشف راه هایی جدیدی برای ارائه خدمات بهتر می باشد تا تجربه شیرینی از میزبانی وب را برایتان به ارمغان آورد.
سرویس هایی که سون هاست در حال حاضر برای مشتریان تهیه می کند شامل هاست، سرور مجازی، سرور اختصاصی و خدمات کاربردی شامل ثبت دامنه، گواهینامه SSL، بهینه سازی وردپرس، هاست دانشجویی و چند مورد دیگه است.

هاست

خدمات هاست سون هاست

زمانی که قصد دارید یک وبسایت را بصورت آنلاین نمایش دهید، (قرار گرفتن بر روی اینترنت) می بایست از هاست و یا همان میزبانی وبسایت استفاده کنید. شما به مقدار فضایی برای اجرای وبسایت خود نیاز دارید که می توانید این فضا را از شرکت های میزبانی وب با هزینه کم دریافت کنید. هاست ارائه شده توسط سون هاست دارای بهترین قیمت، بالاترین کیفیت، خدمات میزبانی وب منحصربفرد و پشتیبانی لحظه ای و 24 ساعته می باشد. سون هاست به پشتوانه تجربه بیش از یک دهه توانسته است، در زمینه عرضه هاست پرسرعت اقدامات شایسته ای را انجام دهد.

تلاش سون هاست همواره بر این بوده تا سرویس هاست را با سرعت و امنیت بالا، امکانات منحصربفرد، پشتیبانی لحظه ای و بدون قطعی در اختیار طیف وسیعی از خریداران محترم خود قرار دهد. هاست ارائه شده از کنترل پنل محبوب سی پنل بهره می برد و مناسب وبسایت های مبتنی بر زبان برنامه نویسی PHP می باشد. همچنین، با تمام سیستم های مدیریت محتوای قدرتمند نظیر جوملا، وردپرس و غیره سازگاری بسیار بالایی دارد. شما می توانید انواع وبسایت های خود را با استفاده از محصولات هاستینگی که در این صفحه نمایش داده شده است، راه اندازی کنید و از خدمات میزبانی وب بی نظیر مانند پشتیبانی 24 ساعته، هارد دیسک پرسرعت، امنیت فوق العاده، بهینه سازی متناسب با سیستم مدیریت محتوا و غیره بهره مند شوید. یکی دیگر از ویژگی خیره کننده ی محصولات میزبانی وب سون هاست، گارانتی بازگشت وجه می باشد، به این ترتیب که در صورت عدم رضایت مشتری، مبلغ پرداخت شده بدون هیچ گونه چون و چرایی به حساب کاربر بازگردانده می شود.

میزبانی وب به فضایی گفته می شود که شرکت های هاستینگ با فراهم کردن آن، امکان قرار دادن فایل های مربوط به وبسایت مشتریان را فراهم می کنند. در حقیقت شما پس از ثبت دامنه خود فقط آدرس خود را دریافت می کنید اما این آدرس به فضایی به نام هاست برای عرض اندام نیاز دارد. هاست ها کامپیوترهای قدرتمندی هستند که هزینه تجهیزات و نگهداری آن ها بسیار گزاف است، به همین دلیل بسیاری از شرکت های این حوزه امکان خرید هاست پرسرعت را با کمترین هزینه به وجود آورده اند. شرکت های میزبانی وب بخشی از فضای دیسک خود را به کاربران متقاضی به صورت ماهانه یا سالانه اجاره می دهند. سرویس های میزبانی وب در سون هاست بسته به نوع سیستم عاملی که بر روی سرور نصب شده است، انواع متفاوت و جذابی دارند و به پنج محصول هاست اقتصادی، هاست لینوکس، هاست دانلود، هاست وردپرس و هاست ایمیل تقسیم بندی می شوند.

در سون هاست سعی کرده اند که با ارائه محصولات میزبانی وب متنوع، قدرت انتخاب مشتریان را برای تصمیم گیری افزایش دهند، تا بتوانند متناسب ترین محصول را بر اساس نیاز خود خریداری نمایند. کلیه سرویس های ارائه شده چه از لحاظ نرم افزاری و چه از لحاظ سخت افزاری در بهینه ترین حالت ممکن قرار دارند، که از این حیث یک امتیاز بزرگ محسوب می گردد. محصولات بالا که در دسته بندی هاست اشتراکی قرار می گیرند، منابع مشخصی را در اختیار مشتریان قرار می دهند. قابل ذکر است که در هاست های اشتراکی، شما بخشی از منابع یک سرور را با دیگر کاربران شریک هستید.

سون هاست یکی از ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب در ایران می باشد و با فراهم کردن امکان خرید هاست پرسرعت گام بزرگی را برای پیشرفت و توسعه ایده های تمام کاربران گرامی فارسی زبان برداشته است.

علاوه بر این هاست هایی که سون هاست به مشتریان تحویل میدهد متنوع و بنا به درخواست مشتریان است.

این هاست ها عبارتند از:

هاست اقتصادی

برای اینکه وبسایت خود را راه اندازی کنید در اولین گام می بایست، نسبت به خرید فضایی مناسب برای نمایش وبسایت خود اقدام نمایید. این فضا که تحت عناوینی مانند هاست یا میزبانی وب در دنیای اینترنت شناخته می شود بر میزان موفقیت شما در کسب کار و توسعه ایده هایتان اثر شگرفی خواهد گذاشت. یکی از سرویس های جذابی که سون هاست برای کاربران خود در نظر گرفته است، هاست اقتصادی می باشد، این سرویس به عنوان هاست ارزان نیز نامبرده می شود و برای کسب و کارهای نوپا، وبسایت های کم بازدید، افرادی که به تازگی به فعالیت در دنیای وب روی آورده اند و شرکت هایی که ترافیک بالایی ندارند، گزینه مناسبی است. با خرید هر یک از بسته های هاست اقتصادی با صرف هزینه پایین، فضایی مطمئن برای نمایش وبسایت خود خواهید یافت.
هاست اقتصادی یا همان هاست ارزان دارای ویژگی های بسیار برجسته ای مانند پشتیبانی لحظه ای 24 ساعته، هارد دیسک NVME  و ترافیک نامحدود می باشد. مشتریان می توانند پرسش های خود را از طریق سیستم تیکت با کارشناسان فنی سون هاست مطرح نموده و در کمترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنند. هاست اقتصادی از کنترل پنل، سی پنل بهره مند می باشد و برای تمام وبسایت های مبتنی بر PHP مناسب می باشد، همچنین هاست اقتصادی سازگاری مناسبی با سیستم های مدیریت محتوای محبوب نظیر وردپرس و جوملا دارد. علاوه بر این موارد به صورت روزانه از وبسایت کاربران بکاپ گرفته می شود تا هیچ نگرانی از بابت وبسایت خود نداشته باشند.
هاست ارزان و اقتصادی عرضه شده از سوی سون هاست با استفاده از سرورهای قدرتمند خود شرایط راه اندازی ایده های شما را در فضایی پایدار، امن و پرسرعت را فراهم می کند. برای افزایش تنوع محصولات و بالا بردن قدرت انتخاب کاربران، دو سرویس مختلف با نام هاست اقتصادی ایران و هاست اقتصادی آلمان راه اندازی شده است. باید در نظر داشته باشید که سون هاست در تخصیص منابعی که در اختیار کاربر قرار می دهد دست و دلباز می باشد، بنابراین با وجود قیمت مناسب این سرویس، سعی بر این است که کیفیت این سرویس نیز بالا نگه داشته شود تا وبسایت کاربران با مشکلاتی مانند افت سرعت و خارج شدن از دسترس رو به رو نشود. شما می توانید با انتخاب یکی از پلن های هاست اقتصادی به رشد و توسعه وبسایت خود در فضای وب کمک شایان توجهی نمایید.

هاست لینوکس

برای دیده شدن در دنیای وب و راه اندازی وبسایت به یک هاست یا میزبانی وبسایت حرفه ای نیاز دارید. هاست انواع مختلفی دارد و هاست لینوکس یکی از انواع میزبانی وب است که از سیستم عامل لینوکس برای مدیریت سرور استفاده می کند، باید اشاره کرد که سیستم عامل لینوکس یکی از معروفترین و پرکاربردترین سیستم عامل های استفاده شده در صنعت میزبانی وب می باشد. هاست لینوکس با نام هاست سی پنل نیز شناخته می شود علت این امر آن است که برای مدیریت آن از کنترل پنل محبوب cPanel استفاده می شود. کاربران با بهره گیری از هاست لینوکس قادر به تنظیم ورژن های مختلف PHP هستند، همچنین این نوع هاست تمام پیش نیازهای لازم برای راه اندازی وبسایت را فراهم کرده است و بیشترین سازگاری را با سیستم های مدیریت محتوایی از قبیل وردپرس و جوملا دارد. هاست لینوکس برای وبسایت هایی با بازدید متوسط و مصرف معمولی مناسب است، همچنین نوع سیستم عامل و زبان برنامه نویسی آن انعطاف بالایی برای راه اندازی وبسایت های متنوع دارد. همانطور که بارها اشاره کرده ایم فضایی که در آن فایل های وبسایت میزبانی می شود باید از نظر سرعت، امنیت و پایداری در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشد تا وبسایت را در پیشرفت و ادامه راه یاری نماید. یکی از محصولات پرطرفدار سون هاست، هاست لینوکس می باشد که تمام پیش نیازهای لازم برای راه اندازی وبسایت را فراهم کرده است و به دلیل ویژگی های ممتازش می تواند سبب پیشرفت در دنیای اینترنت شود. 
هاست لینوکس در رده هاست پرسرعت قرار می گیرد و پشتیبانی 24 ساعته و شبانه روزی تیم سون هاست، آن را به گزینه ای محبوب برای کاربران تبدیل کرده است. مدیریت سرویس های میزبانی وب در سون هاست توسط متخصصین خبره انجام می شود و کلیه سیستم ها در راستای افزایش کیفیت به صورت کامل در حال مانیتورینگ می باشند. سون هاست از بهترین سخت افزارها و نرم افزارهای روز دنیا جهت ارائه هاست پرسرعت لینوکس استفاده می کند و تمام توانمندی خود را در راستای رضایتمندی کاربران به کار برده است. سرویس هاست لینوکس از سرورهای قدرتمند که مجهز به هارد دیسک NVME و وب سرور لایت اسپید هستند بهره می گیرد. هاست لینوکس ارائه شده در بهترین دیتاسنترهای ایران و آلمان میزبانی می شود و دارای ویژگی های برجسته ای مانند بهره گیری از سیستم عامل کلود لینوکس، امنیت، سرعت و پایداری بالا می باشد. محصولات هاست لینوکس در دو سرویس جداگانه به نام هاست لینوکس ایران و هاست لینوکس آلمان برای افزایش قدرت انتخاب کاربران ارائه می شوند. کاربران می توانند با سنجیدن ویژگی هر کدام از این دو محصول، مناسب ترین گزینه را برای توسعه وبسایت خود استفاده نمایند. هاست لینوکس مانند سایر انواع هاست اشتراکی بسته به نیاز کاربران، میزان مشخصی از منابع را در اختیار آنها قرار می دهد. تیم فنی سون هاست در هر لحظه در خدمت کاربران قرار دارد و بنابراین آنها می توانند پرسش های خود را مطرح نموده و مشکلات احتمالی خود را خیلی سریع، برطرف نمایند.

هاست وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس از محبوبیت زیادی در میان وبمستران بر خوردار است، روزانه هزاران وبسایت در فضای وب توسط وردپرس راه اندازی می شوند که از این جهت یک رکورد به حساب می آید. به زبان ساده هاست وردپرس به نوعی از میزبانی وب گفته می شود که به طور ویژه برای وبسایت های مبتنی بر وردپرس بهینه شده است و بستر استانداردی را برای راه اندازی وبسایت های وردپرسی ایجاد کرده است که می تواند عملکرد و امنیت اینگونه وبسایت ها را بهبود دهد. یکی از قابلیت های جذاب هاست وردپرس قابلیت نصب آسان آن است به طوری که تنها با یک کلیک نصب می شود. هاست وردپرس به دلیل دارا بودن افزونه محبوب ووکامرس، برای وبسایت های فروشگاهی بسیار مناسب می باشد به همین دلیل به آن هاست ووکامرس نیز گفته می شود. هاست وردپرس تمامی پارامترهای لازم برای استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس را ارائه می کند، بنابراین برای اینکه حداکثر بهره وری را از سرور داشته باشید بهتر است وبسایت وردپرس خود را با استفاده از این سرویس راه اندازی کنید. از آنجایی که میزبانی وب در عملکرد و پیشرفت وبسایت نقش مهمی را ایفا می کند از این رو انتخاب هاست باید با توجه به نیاز و مشخصات سرویس به صورت هوشمندانه صورت گیرد.
سرویس هاست وردپرس حاصل تجربه چندین ساله تیم تخصصی سون هاست در زمینه ارائه خدمات میزبانی وب می باشد و با توجه به گستردگی استفاده از وردپرس توسط کاربران، سون هاست توانسته است به فرمولی مناسب برای طراحی بسته های وردپرس خود دست پیدا کند. سرویس هاست وردپرس بسته به نیاز کاربران در دو لوکیشن ایران و آلمان ارائه می شود و دارای سخت افزار های قدرتمند، نرم افزارهای مدرن، هارد دیسک NVME و وب سرور لایت اسپید می باشد. با توجه به این که در سون هاست دائما سیستم هاست وردپرس مطابق با تغییرات و بروزرسانی های هسته وردپرس در حال بهینه سازی می باشد، کیفیت این سرویس تضمین شده است. در کنار تمام ویژگی های خارق العاده سرویس هاست وردپرس مشتریان می توانند از پشتیبانی حرفه ای و 24 ساعته تیم سون هاست برخوردار شوند.
بسته های هاست وردپرس علاوه بر ویژگی های متداول مانند سرعت و عملکرد بالا، بکاپ گیری روزانه، آپتایم ۹۹/۹۹٪، امنیت فوق العاده، پذیرش دامنه های جانبی و غیره قابلیت های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد که از جمله می توان به افزونه WP Rocket، گواهینامه SSL رایگان و ضمانت استرداد وجه ۳۰ روزه اشاره کرد. وردپرس بیشترین سازگاری را با سیستم های لینوکسی دارد و رابط کاربری سی پل در نظر گرفته شده در بسته های هاست وردپرس بهترین انتخاب برای آن به شمار می رود. یکی از مهمترین ویژگی های بسته های هاست وردپرس آن است که تمام حملات رایج به وردپرس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و نقاط آسیب پذیر آن شناسایی شده و تدابیر امنیتی لازم برای مقابله با این حملات در نظر گرفته شده است، در نتیجه علاوه بر سرعت و پایداری، امنیت وبسایت نیز تامین می گردد. بهینه سازی وردپرس یکی از ارزش های افزوده ای است که به همراه این سرویس ارائه می شود و می تواند تا حدود زیادی سبب بهبود وضعیت و عملکرد وبسایت شود. سون هاست سرویسی ویژه با بسته های متنوع را در اختیار مشتریان قرار می دهد که از لحاظ عملکرد توسط متخصصین وردپرس، بهینه سازی شده است، در نتیجه می توانید انواع فروشگاه های بزرگ وردپرسی را روی این هاست قرار داده و از کیفیت خدمات سون هاست لذت ببرید. تنظیمات خاص پیاده شده بر روی بسته های هاست وردپرس می تواند سبب بیشترین بهره وری از وبسایت وردپرسی شود، مجموعه ویژگی های ذکر شده در کنار پشتیبانی بینظیر سون هاست توانسته است رضایت خاطر مشتریان عزیز را جلب نماید. 

هاست دانلود

هاست دانلود یا میزبانی فایل یکی دیگر از خدماتی است که به طور ویژه برای میزبانی فایل های کاربران طراحی شده است، هاست دانلود یک سرویس ذخیره سازی آنلاین است که فضایی را برای دانلود و آپلود محتوای استاتیک وبسایت فراهم می کند. هاست دانلود یا میزبانی فایل تفاوت چندانی با میزبانی وب ندارد و برای ذخیره عکس ها و ویدیو های شخصی و یا فایل های مهم شرکتی مناسب می باشد. امنیت در سرویس میزبانی فایل حرف اول را می زند بنابراین در هنگام انتخاب سرویس میزبانی فایل باید دقت کافی داشته باشید و مطمین ترین سرویس را برای ذخیره فایل های خود انتخاب نمایید. یکی از مزایای هاست دانلود آن است که می تواند از ارسال حجم زیاد درخواست ها به هاست اصلی و کند شدن وبسایت جلوگیری نماید همچنین با استفاده از هاست دانلود می توانید یک هاست بکاپ یا فضای پشتیبان برای خود فراهم نمایید. سون هاست از بهترین تکنولوژی های روز دنیا در سرویس هاست دانلود استفاده نموده که بهره گیری از پورت شبکه ۲۰ گیگابایت بر ثانیه، تنها گوشه ای از ویژگی های برجسته این سرویس می باشد. با خرید سرویس هاست دانلود از فضای دیسک بالا و ترافیک ماهانه نامحدود برخوردار خواهید شد. سون هاست برای هاست دانلود رابط کاربری محبوب سی پنل را در نظر گرفته است و کاربران می توانند به راحتی از طریق فایل منیجر یا ابزار FTP انواع فایل ها مانند mp3، zip، rar و غیره را در فضای تعیین شده آپلود کرده و لینک مستقیم آن را در اختیار کاربران خود قرار دهند. سون هاست بسته های حجیمی را برای ارائه به مشتریان تهیه کرده است که می توانند از آن به عنوان هاست بک آپ برای تامین فضای پشتیبان استفاده کنند. مشتریان می توانند بدون هر گونه نگرانی از بابت کمبود پهنای باند و یا کندی سرعت دانلود، بسته هاست دانلود مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری نمایند.
کاربران می توانند با خرید هر یک از بسته های هاست دانلود، از خدمات پشتیبانی حرفه ای 24 ساعته برخوردار شوند، کارشناسان فنی سون هاست در تمام لحظات در کنارتان خواهند بود و مشکلات را در سریع ترین زمان ممکن برطرف می نمایند. سرورهای سون هاست از سخت افزار های قدرتمند و نرم افزارهای پیشرفته و مدرن استفاده می کنند که تفاوت در خدمات میزبانی فایل را رقم می زنند. یکی دیگر از ویژگی های هاست دانلود آن است که می توان آن را روی یک دامنه یا ساب دامنه مجزا قرار داد. سرویس هاست دانلود دارای امنیت بسیار بالایی می باشد که این امر خیال مشتریان را از بابت فایل هایشان آسوده خواهد کرد. یکی از مهمترین ویژگی های هاست دانلود استفاده از تکنولوژی RAID می باشد، این تکنولوژی جهت میرور کردن فایلها بر روی دیسک های مختلف طراحی شده است. با استفاده از سیستم RAID چنانچه یکی از هارد دیسک ها به هر دلیلی از دسترس خارج شود، به صورت اتوماتیک هارد دیسک دیگری جایگزین آن خواهد شد، بدین ترتیب درصد از دست رفتن فایل ها بسیار کمتر خواهد بود.

نمایندگی هاست

نمایندگی هاست یا هاست ریسلری یکی از انواع میزبانی وب می باشد و این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که از فضای دیسک و بندویت خود برای میزبانی چندین وبسایت استفاده نمایند. نمایندگی هاست برای شرکت های طراحی وبسایت مناسب می باشد چرا که می توانند در کنار ارائه خدمات خود سرویس میزبانی وبسایت را نیز به عنوان ارزش افزوده به مشتریان خود ارائه داده و سود بیشتری ببرند. خدمات پشتیبانی، سرعت و امنیت از جمله فاکتورهایی است که در هنگام خرید سرویس نمایندگی هاست باید به آن توجه نمایید. نمایندگی هاست لینوکس یکی از خدمات منحصر به فرد سون هاست می باشد که هزینه آن در مقایسه با هزینه سرورهای اختصاصی بسیار کمتر می باشد و برای کسانی که زمان و امکانات کافی برای پشتیبانی را در اختیار ندارند مناسب است. با خرید بسته های نمایندگی هاست لینوکس بدون نیاز به دانش تخصصی و فنی می توانید کسب و کار خود در زمینه میزبانی وب را راه اندازی کنید و از پشتیبانی قدرتمند سون هاست جهت رضایتمندی مشتریان خود استفاده کنید. 
سرویس هاست نمایندگی لینوکس با هدف آسان کردن شرایط برای مدیریت چندین وبسایت به همراه DNS اختصاصی، ارائه شده است و با بهره گیری از سخت افزارهای قدرتمند و نرم افزارهای مدرن تجربه خوبی را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد. از جمله ویژگی های هاست نمایندگی لینوکس بهره مندی از هارد دیسک NVME، کنترل پنل محبوب سی پنل و وب سرور قدرتمند LiteSpeed می باشد که می تواند عملکرد بالایی را برای وبسایت های میزبانی شده به ارمغان بیاورد. برای باز گذاشتن دست مشتریان در هنگام انتخاب، سون هاست پلن های متنوعی را برای آنها در نظر گرفته است که شامل نمایندگی هاست لینوکس ایران، نمایندگی هاست لینوکس آلمان و نمایندگی هاست لینوکس اختصاصی می باشند.
تمامی سرویس ها دارای منابع بسیار بالایی می باشند و می توانند نیازهای شرکت های میزبانی وب و طراحی وبسایت را برطرف نمایند. کانفیگ بسته های هاست نمایندگی لینوکس به صورت تخصصی و مطابق با استاندارهای جهانی طراحی شده است و کیفیت و بازدهی این محصول را تضمین می کند. با خرید سرویس نمایندگی هاست لینوکس می توانید با نام تجاری خود و به پشتوانه پشتیبانی ۲۴ ساعته سون هاست اقدام به کسب درآمد نمایید. تیم فنی سون هاست برای سهولت کار و عملکرد بالاتر مشتریان، مطالب آموزشی گسترده ای را آماده نموده است که به آنها ارائه می نماید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس می توانید از طریق سیستم تیکت و چت آنلاین پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

میزبانی ایمیل

ایمیل هاستینگ یا میزبانی ایمیل یکی از انواع سرویس های میزبانی می باشد که به مدیریت سرورهای ایمیل می پردازد. پلتفرم هایی مانند گوگل به ارائه خدمات رایگان میزبانی ایمیل می پردازند که شما می توانید از آنها برای ایجاد ایمیل های کسب و کار خود بهره ببرید، اما باید توجه داشته باشید که استفاده از این سرویس ها ظاهر غیر حرفه ای به کسب و کار شما خواهد داد و اغلب محدودیت هایی در ارائه منابع برای کاربران خود قائل شده اند. یکی از مهمترین مزایای استفاده از میزبانی ایمیل آنست که کاربران با استفاده از این سرویس می توانند ایمیل های اختصاصی ایجاد کنند که از نام دامنه آنها گرفته شده است. به عنوان مثال اگر نام دامنه شما example.com باشد با استفاده از میزبانی ایمیل می توانید ایمیلی با نام Farhad@example.com را برای خود ایجاد کنید. داشتن ایمیلی که با نام دامنه شما یکسان است ظاهر حرفه ای تری به کسب و کار و برند شما خواهد داد و باعث می شود که مشتریان حساب دیگری روی شما باز کنند و بیشتر به شما اعتماد کنند. استفاده از سرویس میزبانی ایمیل سبب می شود که ایمیل های کاربران در فضایی امن و مطمین نگهداری شوند، این مسئله برای شرکت و ارگان هایی که ایمیلهایشان حاوی محتویات حساس و امنیتی می باشد، بسیار حائز اهمیت است. آپتایم سرویس میزبانی ایمیل در مقایسه با سرویس های رایگان بسیار بالاتر می باشد، استفاده از این سرویس به شرکت ها کمک می کند که بتوانند ایمیل مشتریان خود را به سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ دهند و رضایت خاطر آنها را فراهم کنند. همچنین اگر شما وبسایت ندارید و مایل به داشتن ایمیل اختصاصی متناسب با نام برند خود هستید می توانید از سرویس میزبانی ایمیل برای این امر بهره ببرید. کاربران با خرید سرویس میزبانی ایمیل کنترل بیشتری بر روی سرویس خود داشته و می توانند منابع و امکانات بیشتری را به دست آورند، ضمن آنکه در صورت مواجه شدن با مشکل می توانند روی پشتیبانی ارائه دهنده سرویس حساب باز کنند.
میزبانی ایمیل یکی از سرویس های سون هاست می باشد که برای شرکت ها و سازمان ها مناسب می باشد و به آنها این امکان را می دهد که بسته به نیازشان یک یا چند ایمیل اختصاصی برای خود ایجاد کنند. یکی از مهمترین ویژگی های سرویس میزبانی ایمیل آپتایم ۹۹/۹۹٪ می باشد و همانطور که ذکر شد آپتایم بالا یکی از پارامتر های مهم در هنگام انتخاب این سرویس می باشد. علاوه بر آن بکاپ گیری روزانه و امنیت بالای این سرویس می تواند خیال شما را از بابت امنیت ایمیل های حساس و مهمتان آسوده کند. از جمله دیگر ویژگی های منحصر به فرد میزبانی ایمیل قیمیت مناسب، ضمانت بازگشت وجه ۷ روزه و بهره گیری از سیستم ضد اسپم می باشد. همچنین کاربران با خرید میزبانی ایمیل می توانند در صورت مواجه شدن با هر مشکلی از پشتیبانی ۲۴ ساعته و حرفه ای تیم سون هاست بهره مند شوند.
پیشنهاد تخفیف مال
معرفی و بررسی سون هاست – 7ho.st

خرید هاست از سون هاست

با استفاده از این کد تخفیف میتونید از سون هاست خرید کنید.
10%

سرور مجازی

سرور مجازی سون هاست

سرور مجازی مخفف Virtual Private Server می باشد، که با علامت اختصاری VPS مشهور می باشد. سرور مجازی بخشی از یک سرور اختصاصی بوده که به وسیله مجازی سازی به چند بخش با ویژگی های منحصر به فرد تقسیم شده است. به زبان ساده تر، در سرویس سرور مجازی یک قطعه سخت افزاری فیزیکی با استفاده از نرم افزارهای مخصوص تقسیم شده و مانند چندین سرور جداگانه کار می کند. باید توجه داشته باشید که در سرور مجازی علاوه بر مجزا بودن منابع مصرفی، با یک فضای کاملا خصوصی مواجه هستیم، از این رو به آن سرور خصوصی مجازی نیز گفته می شود. در سرویس سرور مجازی بر خلاف هاست اشتراکی منابع سرور به صورت منحصربفرد فقط برای استفاده یک وبسایت تخصیص داده شده و به همین دلیل پایدارتر و ایمن تر از هاست اشتراکی می باشد، از طرفی قیمت آن در مقایسه با سرور اختصاصی ارزان تر می باشد. خرید سرور مجازی این امکان را به کاربران می دهد تا وبسایت خود را در فضای امن با منابع تضمین شده شامل حافظه، فضای دیسک، هسته های CPU و غیره قرار دهند.

ویژگی های سرور مجازی

سرور مجازی بسیار سریع تر، ایمن تر و قدرتمند تر از هاست های اشتراکی می باشد، و به دلیل اختصاصی بودن منابع در این سرویس، ترافیک سایر وبسایت ها بر روی وبسایت شما تاثیری نخواهد داشت. در سرویس سرور مجازی امکان ارائه دسترسی کامل (root) برای کاربران فراهم شده است، ضمن آنکه محیط این سرویس کاملا اختصاصی بوده و کاربران می توانند نرم افزار های دلخواه خود را بر روی آن نصب کنند. امنیت در سرویس سرور مجازی بسیار بالا می باشد و امکان مدیریت منابع سرور و تنظیم آن برای کاربران وجود دارد. قابلیت سفارشی سازی، انعطاف پذیری و سازگاری بالای سرور از جمله دیگر ویژگی های منحصر به فرد سرور مجازی می باشند. در کنار موارد مطرح شده باید اعلام کنیم که صرفه اقتصادی و ارزان بودن این سرویس در برابر سرور اختصاصی سبب شده که مدیران وب استفاده از آن را ترجیح دهند، چرا که با صرف هزینه ای بسیار کمتر می توان از ویژگی های فوق العاده سرور اختصاصی استفاده نمود. بسیاری سرور مجازی را به نوعی خرید سرور ارزان و قدرتمند تلقی می کنند، به این سبب که قابلیت های میزبانی اختصاصی را با هزینه بسیار پایین به دست خواهند آورد.

موارد استفاده از سرور مجازی چیست؟

هدف از خرید سرور مجازی یا VPS کاهش هزینه ها در کنار داشتن منابع اختصاصی با دسترسی آزاد و نامحدود بر فضای میزبانی می باشد. با این حال توصیه شده که از سرور مجازی برای وبسایت های نیازمند به منابع بیشتر و امنیت بالاتر استفاده شود. اگر کسب و کاری دارید که در مرحله توسعه قرار دارد، استفاده از سرور مجازی به شما توصیه می شود. سرور مجازی برای  وبسایت های پربازدید، فروشگاه های اینترنتی که نیازمند ترافیک بالا و فضای بیشتری برای ذخیره سازی هستند مناسب می باشد، همچنین پردازشگر قوی سرور مجازی می تواند سرعت بارگذاری وبسایت را تا حد زیادی کاهش دهد و بازدید کننده بیشتری را جذب نماید. از آنجایی که در سرویس های اشتراکی ارسال و دریافت ایمیل دارای محدودیت هایی می باشد، استفاده از VPS برای کسانی که قصد راه اندازی سیستم ایمیلی را دارند، توصیه می شود. همچنین می توانید نرم افزارهای ایمیل دلخواه خود را روی سیستم پیاده سازی نمایید. به دلیل عدم اشتراکی بودن و دارا بودن آی پی اختصاصی درصد اسپم شدن به صفر خواهد رسید و بنابراین گیرندگان ایمیل های شما را در اینباکس خود دریافت می کنند. همانطور که پیش تر نیز اعلام نمودیم، در این سرویس قابلیت های شخصی سازی بالایی وجود دارد و می توان به فراخور نیاز، نرم افزارهای متنوعی را روی فضای سرور نصب کرد. در چنین موقعیتی کاربران به راحتی قادر به کنترل و بهبود وضعیت سیستم خود خواهند بود، از این رو خرید سرور مجازی، برای انجام کارهایی که سرعت و ترافیک بالایی نیاز دارند، توصیه می شود. چنانچه سازمان بزرگی را مدیریت می کنید و یا حریم خصوصی برایتان اهمیتی بالایی دارد می توانید به راحتی زیرساخت خود را بر روی سرور مجازی راه اندازی کنید. سرویس های VSP همانند یک سرور اختصاصی هستند ولی با منابع کمتر که جدا از منابع اختصاصی، سطوح دسترسی یک سرور اختصاصی (دسترسی root) را برایتان محیا می کنند.

انواع سرور مجازی

انواع سرویس سرور مجازی شامل سرور مجازی KVM که قابلیت پیاده سازی سیستم عامل لینوکس یا ویندوز را دارد، سرور مجازی حجیم ویندوز، سرور مجازی حجیم لینوکس و سرور مجازی ابری می باشد. شما می توانید با مراجعه به صفحه سرور مجازی، سرویس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

سرور های مجازی سون هاست شامل چهار پلن سرور ابری اروپا، سرور مجازی آلمان، سرور مجازی ایران و سرور مجازی حجیم است که میتوانید بنا به نیازتون سفارش بدین.

پیشنهاد تخفیف مال
معرفی و بررسی سون هاست – 7ho.st

خرید سرور مجازی از سون هاست

با استفاده از این کد تخفیف میتونید از سون هاست خرید کنید.
5%

سرور اختصاصی

سرور اختصاصی سون هاست

سرور اختصاصی یا Dedicated Server به نوعی از سرویس های میزبانی گفته می شود که در آن منابع سرور به طور کامل در اختیار کاربر قرار می گیرد، به عبارت دیگر بر خلاف هاست اشتراکی که در آن منابع میان کاربران تقسیم می شود در سرویس سرور اختصاصی منابع کاملا اختصاصی و منحصر به فرد می باشد و به همین دلیل نسبت به سرویس های اشتراکی دارای انعطاف پذیری، سرعت و امنیت بالاتری می باشد. مشتریان با خرید سرویس سرور اختصاصی کنترل کاملی بر روی سرور داشته و دست آنها برای انتخاب کلیه پارامترهای مربوط به سرور از جمله سیستم عامل و سخت افزار باز می باشد. از جمله مزایای استفاده از سرور اختصاصی عملکرد مناسب، امنیت بالا، پایداری ایمیل، دسترسی root و کنترل کامل سرور می باشد، همچنین در این سرویس تمامی اقدامات امنیتی لازم برای محافظت از فایل های وبسایت انجام شده است. با وجود تمامی مزایای ذکر شده به دلیل  قیمت بالایی که سرویس سرور اختصاصی دارد، از آن بیشتر برای وبسایت هایی که دارای ترافیک بسیار بالا هستند، استفاده می شود.

ویژگی های سرور اختصاصی

در سرور اختصاصی منابع یک سرور به صورت کاملا اختصاصی در اختیار یک کاربر قرار می گیرد و دیگر نگرانی از بابت تقسیم رم و CPU  سرور خود با سایر کاربران نخواهد داشت. همچنین برخلاف هاست اشتراکی با استفاده از سرور اختصاصی ترافیک سایر وبسایت ها بر وبسایت شما تاثیری نخواهد داشت و بنابراین از سرعت بیشتری برخوردار خواهد بود. با خرید سرویس سرور اختصاصی می توانید حداکثر آپتایم، سرعت و عملکرد را تجربه کنید، بنابراین این سرویس برای وبسایت هایی که ترافیک بالایی دارند و شرکت هایی که تراکنش های حساسی را انجام می دهند، بسیار مناسب می باشد. انعطاف پذیری بالا و امکان سفارشی سازی منابع سرور از جمله رم، CPU، فضای دیسک و نرم افزارها در این سرویس فراهم شده است و کاربران می توانند سرویسی را که کاملا مطابق با نیازهای آنها می باشد را دریافت کنند. باید در نظر داشته باشید که با وجود تمام ویژگی های ذکر شده قمیت سرویس سرور اختصاصی نسبت به هاست اشتراکی بسیار بالاتر می باشد، اما برای وبسایت هایی با ترافیک بالا و کسانی که نیازمند امنیت بیشتر و سفارشی سازی سرور خود هستند، گزینه بسیار مناسبی می باشد. 

موارد استفاده از سرور اختصاصی 

زمانی که وبسایتی به سرعت در حال رشد است و ترافیک آن در حال افزایش است، ممکن است عملکرد هاست آن کاهش پیدا کند که این قضیه موجب افزایش Bounce Rate می شود که نتیجه آن می تواند سبب ضرر و زیان کسب و کار اینترنتی گردد به همین دلیل استفاده از سرور اختصاصی برای افزایش عملکرد وبسایت های پر ترافیک ضروری می باشد. در وبسایت هایی که حاوی اطلاعات حساس هستند، امنیت بسیار با اهمیت می باشد و  بهتر است از سرور اختصاصی استفاده کنند. کنترل کامل بر روی سرور یکی دیگر از دلایل استفاده از سرور اختصاصی توسط کاربران می باشد و به همین دلیل این نوع میزبانی برای آژانس های طراحی وب، توسعه دهندگان، ارگان ها و سازمان های دولتی و شرکت های میزبانی وب مناسب است.

سرور اختصاصی سون هاست در دو پلن زیر تحویل مشتریان داده می شود.

سرور اختصاصی ایران

در حالت کلی سرویس سرور اختصاصی زمانی به کاربران پیشنهاد می شود که از لحاظ منابع نیازمند فضا و پردازش بیشتری هستند، همچنین این سرویس برای میزبانی وبسایت، میزبانی اپلیکیشن ، سرویس های شبکه اینترانت داخلی، اشتراک گذاری و همچنین استریم ویدیویی مناسب می باشد. یکی از خدمات سون هاست سرور اختصاصی ایران می باشد که در این سرویس تمامی منابع به صورت اختصاصی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و استفاده از آن تضمینی برای کسب کارهای داخلی است. در سون هاست سرویس سرور اختصاصی ایران در دیتاسنترهای قدرتمند پارس آنلاین، افرانت و زیرساخت میزبانی می شود و دارای ترافیک ماهانه نامحدود، فضا و امکانات کاملا تخصیص یافته است و به کابران این امکان را می دهد که مدیریت کاملی بر روی سرور خود داشته باشند. یکی از مزایای سرور اختصاصی ایران آنست که از سخت افزارهای قدرتمند برند HP و سرعت بالا بهره مند می باشد که لذت و رضایت مشتریان را صد چندان می کند. استفاده از تجهیزات پیشرفته در سرور اختصاصی ایران ضامن کیفیت این محصول بوده و به راحتی می تواند با محصولات ارائه شده در سراسر دنیا رقابت کند. پشتیبانی تیم فنی سون هاست به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشکلات کاربران بوده و به همراه امنیت بالا، سرور اختصاصی ایران را به گزینه ای مناسب برای کاربران تبدیل کرده است.

خدمات Colocation

میزبانی سرور یا کولوکیشن، یکی از خدمات ویژه سون هاست می باشد و این امکان را برای شرکت ها فراهم می آورد که به جای راه اندازی دیتاسنتر اختصاصی برای خودشان، بخشی از فضای دیتاسنتر را برای قرار دادن سرورهای خود اجاره کنند و از امکاناتی همچون ساختمان، برق، پهنای باند و سیستم امنیتی بهره مند شوند. به عبارت دیگر مشتریان برای استفاده از سرویس کولوکیشن موظف هستند که قطعات سخت افزاری و سرور های خود را خریداری نمایند و بخشی از فضای دیتاسنتر را برای قرار دادن تجهیزات خود اجاره کنند. سرویس کولوکیشن با بهره گیری از زیرساختی قوی و با همکاری دیتاسنتر های معتبر و درجه یک ایران محصولی فراتر از انتظار برای هر کاربر می باشد. از جمله ویژگی های خدمات کولوکیشن، امکانات زیرساختی قدرتمند، پشتیبانی دائمی و ۲۴ ساعته و نیروی انسانی متخصص می باشد که این خدمات را نسبت به خدمات سایر ارائه دهندگان متمایز می سازد. در تمامی رک ها از ژنراتور اضطراری، سیستم کولینگ، سیستم امنیتی دوربین مداربسته و همچنین نیروی امنیتی انسانی استفاده می شود. با در نظر گرفتن  تمامی این ویژگی ها می توانید آسوده خاطر باشید که سرورهای شما در فضایی امن و مطمین توسط متخصصین کار بلد میزبانی می شوند.
پیشنهاد تخفیف مال
معرفی و بررسی سون هاست – 7ho.st

خرید سرور اختصاصی از سون هاست

با استفاده از این کد تخفیف میتونید از سون هاست خرید کنید.
10%

دیگر خدمات سون هاست بصورت خدمات کاربردی و جانبی برای راحتی کاربران و کمک به کاربران است.

کارکرد سون هاست در طول سال ها

سون هاست بعد از افتتاح سایت در طول سال های مختلف کارهای متعددی در راستای افزایش و ارتقاع سیستم خود انجام داده که شامل موارد زیر است.
1385
شروع …

۱۱ خرداد
در خرداد ۱۳۸۵، پروژه ای تحت عنوان آرتاوب جهت ارایه خدمت طراحی/توسعه وب سایت و همچنین طراحی گرافیک راه اندازی شد. در آن زمان جهت تامین نیاز های اولیه مشتریان خود از هاست ریسلری استفاده می کردند. هاست ریسلری پیش زمینه ای برای ورود به دنیای میزبانی وب بود و با گذشت زمان و افزایش دانش فردی از محیط ریسلری به سرور اختصاصی مهاجرت کردند و این شروع همه چیز بود.
1387
راه اندازی

۴ اردیبهشت
در تاریخ ۴ اردیبهشت سال ۱۳۸۷ با توجه به اینکه توانایی های لازمه جهت مدیریت سرور های اختصاصی را داشته اند، تصمیم گرفتند به دنیای میزبانی وب ملحق شدند و وب سایت 7host.ir را راه اندازی کردند. ارایه خدمات میزبانی وب با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت از اهداف اولیه سون هاست بوده و این قضیه سرلوحه کار آن ها قرار گرفت.
1389
پیشبرد اهداف

۱۱ دی
با توجه به موفقیت های بدست آمده در زمینه میزبانی وب و نیاز به منابع انسانی بیشتر و پیشبرد اهداف مجموعه، افراد متخصص در این زمینه به سون هاست ملحق شدند. از ابتدای کار، دلسوزی و مسئولیت پذیری سرلوحه کار تیم در این مجموعه بوده و این قضیه باعث ایجاد اعتماد در میان مشتریان شد. این قضیه شروعی بزرگ برای گسترش خانواده سون هاست بود.
1392
دفتر رسمی

۲۶ بهمن

پس از افزایش تعداد کارکنان مجموعه و نیاز مبرم به فضای بیشتر، با توجه به فراهم شدن پیش نیاز مالی، دفتر رسمی را در شهر زیبای شیراز راه اندازی کردند.در راه موفقیت و تثبیت یک کسب و کار موفق، فراز و نشیب هایی وجود دارد که تنها با مدیریت صحیح و تعیین اولویت ها قابل دستیابی می باشند.
1394
سرور مجازی

۹ تیر
با توجه به افزایش نیاز کاربران ایرانی به سرور های مجازی و پر رنگ شدن حضور سون هاست در بازار میزبانی تصمیم به راه اندازی زیرساخت سرور های مجازی گرفته شد. با استفاده بهترین سخت افزار ها از دیتاسنتر هتزنر و تکمیل دانش فنی، سرور های مجازی را به صورت رسمی به لیست محصولات خود اضافه کردند.
1395
زیرساخت ایران

۱۶ خرداد
بعد از افزایش کیفیت دیتاسنتر های ایران و زیرساخت های ارایه اینترنت در کل کشور، با در نظر گرفتن پهنای باند با کیفیت در سطح کشوری، زیرساخت ایران را راه اندازی کردند. با ارایه سرویس های ایرانی، زنجیره نیاز های کاربران ایرانی را فراهم نمودند و بستری همه فن حریف را آماده نمودند.
1396
شعبه تهران

۱۳ مهر
با توجه به گسترش تعداد مشتریان مجموعه و نیاز مجموعه به نیروی متخصص، شعبه تهران راه اندازی شد. با این هدف جدا از گسترش حیطه فیزیکی، امکان استفاده از نیروی متخصص و کاربلد در شهر بزرگ تهران فراهم گردید تا با قدرت بیشتری به ارایه خدماتی منحصر بفرد بپردازند.
1397
انجمن تخصصی

۲۱ دی
از آنجایی که سون هاست هیچ سوالی را بدون جواب نمی گذارد، انجمن تخصصی سون هاست راه اندازی شد. از این طریق توانایی ارایه مطالب آموزشی در وسعتی عظیم برای تیم سون هاست فراهم گردید. امروز بیش از ۴ هزار کاربر فعال در این انجمن حضور پر رنگی دارند.
1398
خدمات دیتاسنتر

۱۶ خرداد
با توجه به رشد روز افزون و افزایش نیاز های داخلی و کاربران، تصمیم بر آن شد که زیرساخت دیتاسنتری خود را با مشارکت شرکا راه اندازی کنند. از آن پس امکان ارایه خدمات سرور اختصاصی و خدمات کولوکیشن نیز فراهم گردید. سون هاست از همان ابتدای کار بهترین تجهیزات سخت افزاری را برای ارایه خدمات نوین فراهم نمود.
1400
شعبه رشت

15 فروردین
جهت گسترش حیطه کاری خود و تامین نیروی متخصص در شهر رشت، شعبه جدیدی در این شهر راه اندازی شد. هم اکنون این شعبه به همراه 18 پرسنل کوشا در حال خدمت رسانی به کاربران عزیز می باشد.

بررسی سون هاست

بررسی هاستینگ و سروریس دهی سون هاست توسط تخفیف مال

بعد از آشنایی و توضیحات خودت سون هاست الان می رسیم به بررسی این هاستیگ توسط وب سایت ما.

با توجه به اینکه برای سایت پیشنه و نیاز اصلی هاست یک وب سایت هست میشه گفت که خود ما از اول کارمون با سایت های مختلفی که داشتیم با هاست های زیادی کار کردیم و میتونیم با اطمینان بگیم که سون هاست یکی از بهتره ارائه دهنده سرویس های هاستینگی هست که میشه باهاش کار کرد.

دوستان به این توجه کنید که ما تقریبا با تمام وب هاستینگ ها کار کردیم و تقریبا نزدیک به سه سال هست که بعد از اومدن به این وب هاست دیگه وب هاستینگمون رو عوض نکردیم. مزیا و معایب رو هم در اینجا براتون میگیم.

9.7امتیاز کامل
سون هاست

مزایا و معایب سون هاست

کیفیت سرویس ها
9.5
قیمت سرویس ها
9
پشتیبانی
10
تنوع سرویس ها
10
مزایا
  • قیمت مناسب سرویس ها
  • کیفیت مناسب هاست
  • قطعی و مشکلات کم سرویس ها
  • پاسخ دهی سریع و با کیفیت تیم پشتیبانی
  • تنوع سرویس ها
معایب
  • قیمت بالای سرویس های جانبی و افزودنی ها

در طول سه سال کار کرد ما با این وب هاستینگ این مواردی بود که در این وب سایت دیدیم و میشه گفت رضایت مارو جلب کردند.

2 دیدگاه
مشاهده همه مفید محبوب ترین ضعیفترین اضافه کردن دیدگاه
  1. 4.6
    کیفیت سرویس ها
    90
    قیمت سرویس ها
    90
    پشتیبانی
    100
    تنوع سرویس
    90

    کلا بعد از تلاش های زیاد در هاست های دیگه این هاستو امتحان کردم که تا الان بعد از 2 الی 3 سال کار با این هاستینگ خوبه

    +مزایا: پشتیبانی عالی
    -معایب: افزودنی هایی که به هاست می خوایم اضافه کنیم قیمتشون زیاد شده.
    مفید(3) غیر مفید(0)امتیاز داده اید
  2. 4.75
    کیفیت سرویس ها
    90
    قیمت سرویس ها
    90
    پشتیبانی
    100
    تنوع سرویس
    100

    از نظر کیفیت و سروریس دهی واقعا عالی هست

    +مزایا: پشتیبانی سریع و قوی قوی بودن سرور ها
    مفید(2) غیر مفید(0)امتیاز داده اید

نظرتان را ارسال کنید

امتیاز کامل شما

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo