کسب درآمد از اینترنت : نقد و بررسی در راست یا دروغ بودن بعضی سایت ها

9

—– به نام او که بهترین نام ها برای اوست —–

سلام به همه کاربران تخفیف مال

 

راهکار ها و توضیحات در مورد کسب درآمد از اینترنت :

کاری که می خوایم انجام بدیم اینه که دست به دست هم بدیم و با هم حداقل بفهمیم که راسته یا دروغه و وقت خودمونو ضایع نکرده باشیم و اگر هم راست باشه که باهمدیگه به پول رسیدیم.

اگر حوصله نداری و توضیحاتو نمی خوای بخونی برو پایین سایت ها معرفی کردم بخون که حداقل وقتتو ، زمان خودتو هدر ندی.

چرا به خاطر ایرانی بودن !!!

در کل به خاطر دسترسی کم ما ایرانی ها به سایت های خارجی و تحریم های ما نمیشه زیاد توی سایت های خارجی که برای سود دهی و درآمد هستند به طور مستقیم کار کرد و همین شده عامل سوء استفاده برخی از سود جویان برای کلاهبرداری در رسانه های ایرانی درصورتی که با سرچ در سایت های انگلیسی برای کسانی کمی زبان انگلیسی و مهارت کمی در فضای مجازی خیلی از دوستان میتونند از امنیت اینجور سایت ها مطمئن بشن.

پس ما تصمیم گرفتیم که به صورت واسطه با کمک شما این سایت های خارجی رو که خود کشورهای دیگه تاییدش می کنند رو تست کنیم و ببینم واسه ما ایرانی ها هم کار میکنه یا نه.

  1. می خوام اول براتون در مورد کسب درآمد از اینترنت صحبت کنم.
  2. بعدش در این پست سایت ها یا راهکار هایی که از اینترنت می شود کسب درآمد کرد به شما توضیح بدم.
  3. کار بعدی دیگه دست در دست هم کمک می کنیم و هر سایتی که ما می دونیم به شما معرفی می کنیم و تست می کنیمش و اگر شما هم سایتی مدنظر دارید می تونید برای ما پیام بفرستید.

*** نکته : پیام هاتونو چه در این پست و چه از قسمت ارتباط با ما که در منو بالای سایت قرار دارد البته برای گوشی از قسمت منو سمت راست باید پیداش کنید ، می توانید برای ما ارسال کنید.

 

1- کسب درآمد از اینترنت : چیه و چطور میشه انجامش داد؟

برا مشاهده توضیحات اینجا کلیک کنید

به درآمدی می گن که شما با استفاده از فضای مجازی و ابزار هایی مثل سایت های مختلف و شبکه های اجتماعی یا ایجاد سایت توسط خود شما از اینترنت کسب می شود. خلاصه و مفید ( البته شاید کم و کاستی باشه )

2- کسب درآمد از اینترنت : سایت ها و راهکار هایی که می شود از اینترنت درآمد کسب کرد ؟؟

برا مشاهده توضیحات اینجا کلیک کنید

1-2-کاری که ما میخوایم انجام بدیم نقد و بررسی یا راست یا دروغ بودن وعده دادن بعضی از سایت ها هست که میگن خیلی راحت می تونی بشینی خونه و پول دربیاری.

برای اینکار به کمک همدیگه و معرفی و آزمایش این نوع سایت ها می خوایم بدونیم که واقعا پولی در مقابل کاری که از ما میخواهند واقعا به ما می دهند یا نه ؟

2-2-اصل کار ما این نیست ولی یک توضیح کوتاه در مورد این نوع کسب درآمد از اینترنت هم براتون توضیح می دم : به طور خلاصه بعضی از سایت ها برای اینکه بخوان فروش خودشان را بالا ببرن یک سیستمی دارن به اسم ( افیلیت مارکتینگ ) یا همکاری در فروش که این بحث خیلی طولانی هست و خلاصش اینه که با استفاده از بازاریابی و کمک به فروش برای اون سایت ها یا فروشگاه ها درصدی به شما برای بازاریابی درنظر می گیرند که هر کدام باهم متفاوت است.

3- کسب درآمد از اینترنت : دست به دست هم بدیم برای راست و دروغ بودن !؟

برا مشاهده توضیحات اینجا کلیک کنید

دست به دست هم بدیم و با هم حداقل بفهمیم که راسته یا دروغه و وقت خودمونو ضایع نکردیم.

خوب به آخر توضیحات رسیدیم و وقت عمل هستش در زیر این توضیح چند پست قرار داده میشه که می تونید با کلیک روی اونا برید داخلشون و دست تو دست هم بدیم و کمک کنید بفهمیم که واقعا پولی به ما میده یا نه

من که از جستجو در اینترنت به جایی نرسیدم و بعضی موقع ها فقط معرفی میشن این کار ها و وقت ما هدر میدن من میخوام کسانی مثل خودم و باهم بفهمیم که مثلا فلان سایت واقعا پول میده توی این سایت تستش کردن و مطمئن هست خوب الان می تونم وقتمو بذارم براش چون یکی قبل از من امتحان کرده و پول درآورده ازش.

معرفی سایت هایی که میشه ازشون کسب درآمد از اینترنت کرد یا نه !!؟

به زودی براتون لیستی تهیه می کنم.

اگر شما نطری یا سایتی میشناسید در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.

 

از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo