3 گوشی موبایل ارزشمند و ارزان برای خرید

7

خرید گوشی از همون اول توسعه گوشی های جدید دغدغه همه ما بوده و خواهد بود. از امروز در تخفیف مال قصد داریم برای راحتی شما کاربران با بررسی در سایت های خارجی معروف و سایت های رسمی شرکت های معروف شیائومی ، سامسونگ ، اپل و … طبق خواسته ها و نظرات مردم محصولات معروف رو دسته بندی کنیم و برایتان به صورت لیستی و با توضیحات قرار دهیم.

در اولین پست به بررسی 5 تا از گوشی های پرطرفدار از لحاظ خرید و قدرت و کیفیت رو قرار بدیم و اینکه در این پست ها از شما کاربران خواشمندیم که نظرات خودتون هم در مورد این محصولات قرار بدید که ما هم بتونیم یک اطلاعات کامل در مورد این محصولات و کیفیتشون برای بقیه قرار بدیم. همونطور که گفتیم بیشتر برای اینکه رضایت شما و بقیه مهم هست این بررسی ها رو مورد نظر قرار دادیم.

خوب بهتره بریم سراغ اولین بررسی که به ترتیب محبوبیت قرار میدیم.

* اولین محصول گوشی موبایل شیائومی Poco X3 هست که در حال حاضر سرو صدای زیادی کرده

شیائومی Poco X3 جدیدترین نسخه سری محبوب Poco است که توسط شیائومی معرفی شده است. در زمان معرفی این گوشی موبایل توجه زیادی از کاربران رو به خودش جلب کرد. دلیل این توجه زیاد مشخصات سخت افزاری بالا و قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن بود.

این گوشی با طراحی متفاوت و سخت افزار مورد پسند کاربران معرفی شد و توانست به خوبی خود را در کنار Poco X2 یا همان Redmi k30  جا کند و خیلی زود آن را کنار بزند. مشخصات سخت افزاری این گوشی شامل یک صفحه نمایش IPS LCD با اندازه 6.67 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتزی می باشد. این قابلیت این گوشی موبایل را یک محصول مناسب برای گیمر ها تبدیل کرده. Poco X3 دارای یک تراشه اسنپ دراگون 730G است که نسخه بروز شده همان پردازنده X2 می باشد. در این سری از گوشی های Poco دیگر شاهد استفاده از پردازنده رده بالای پرچم دار کوآلکوم نیستیم. دوربین ها از سنسور چهارگانه 64+13+2+2 که برخوردار هستند.

این محصول با این مشخصات یک انتخاب مناسب برای گیمر ها و مشتریان خاص است که همیشه به گوشی اهمیت می دهند و انتظار هزینه زیادی ندارند.

در صورت تمایل در خرید این محصول می توانید از لینک خرید زیر استفاده کنید.

تخفیف خرید Poco X3 128GB مشکی

تخفیف خرید Poco X3 128GB آبی

در هنگام خرید می تونید از کد تخفیف ما در سایت خاص باکس استفاده کنید.

RT263843

 

* دومین محصول گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 Pro هست که با ظاهری زیبا و ساده چشم کاربر را به خود می کشد

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 Pro در ماه سپتامبر سال 2019 (شهریور – مهر 1398) با قیمت 195 دلار برای نسخه‌ی مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و 250 دلار برای نسخه‌ی مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه شد.

این گوشی اولین نسخه گوشی ساخت شرکت شیائومی است که به سیستم خنک کننده مایع مجهز شده تا گرمای زیاد را در حال استفاده گیمینگ از این گوشی تحمل کند. این گوشی برای تجربه بهتر گیمر ها قابلیت استفاده همزمان از وای فای و شبکه 4G را نیز به عنوان یکی از مزایا قرار داده است.

در معماری این گوشی از پرازنده فوق العاده هلیو G90T  و پردازنده گرافیکی Mail-G76 MC4 استفاده کرده است که این مزایا باعث پیشرفت چشمگیری در حالت گیمینگ و سرعت در این گوشی شده است. ویژگی اساسی این گوشی دوربین چهارگانه با سنسور های 64+8+2+2 مگاپیکسلی که به ترتیب عریض، فوق عریض، مکارو و عمقی با قابلیت های فوق العاده در عکس برداری است.فضای اجرایی برای فرمان ها در این گوشی به عهده رم 6 مگابایتی آن است که این گوشی را هم رده با گوشی های قدرتمند قرار داده است. باتری اختصاص داده شده در این گوشی از ظرفیت فوق العاده 4500 میلی آمپر در ساعت برخوردار است.

رزولوشن تصویر این گوشی با صفجه نماشی 6.53 اینچی آن 2340 × 1080 پیکسل است که کیفیت فوق العاده چشمگیری به نمای ظاهری آن داده است.

در صورت تمایل در خرید این محصول می توانید از لینک خرید زیر استفاده کنید.

تخفیف خرید Redmi Note 8 Pro 128GB RAM6 نارنجی

تخفیف خرید Redmi Note 8 Pro 128GB RAM6 آبی

تخفیف خرید Redmi Note 8 Pro 128GB RAM6 سبز

تخفیف خرید Redmi Note 8 Pro 64GB RAM6 مشکی

تخفیف خرید Redmi Note 8 Pro 64GB RAM6 آبی

در هنگام خرید می تونید از کد تخفیف ما در سایت خاص باکس استفاده کنید.

RT263843

 

* سومین محصول گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE که به صورت اختصاصی برای طرفداران این برند قدرتمند ساخته شده است

برند سامسونگ و باز هم Galaxy همونطور از اسمش مشخص است نیاز به توضیح زیاد ندارد.

این گوشی قدرتمند از خانواده گلکسی S20 با تغییرات کوچیک برای قیمت پایین تر تولید شده است. این گوشی موبایل در دو نسخه LTE و 5G ساخته شده است و بسته به موقعیت مکانی به دو چیپست  Exynos 990 و Snapdragon 865 مجهز می باشد.

اندازه صفحه نمایش فن ادیشن با یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. دوربین سه گانه این گوشی از کیفیت 12+12+8 مگاپیکسل و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی که می تواند برای علاقه مندان به عکاسی سلفی جالب توجه باشد. حافظه رم گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE با دو نوع 6 و 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 و 256 عرضه شده است. باتری این گوشی با قابلیت 4500 میلی آمپر و پشتیبانی از شارژر 15 وات دسترسی خوبی به این گوشی در مدت زمان زیاد داده است.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 FE  (کلمه FE مخفف Fan Edition می باشد) همانطور از اسمش مشخص است برای طرفداران این برند ساخته شده است تا بتوانند با کمترین قیمت آن را تهیه کنند و از آن بهره مند شوند که این خود یک مزیت آن است.

در صورت تمایل در خرید این محصول می توانید از لینک خرید زیر استفاده کنید.

تخفیف خرید Galaxy S20 FE 128GB سفید

تخفیف خرید Galaxy S20 FE 128GB صورتی

تخفیف خرید Galaxy S20 FE 128GB سبز

تخفیف خرید Galaxy S20 FE 128GB آبی

در هنگام خرید می تونید از کد تخفیف ما در سایت خاص باکس استفاده کنید.

RT263843

 

دوستان عزیز امیدوارم از بررسی های ما راضی باشین و نظراتتون در مورد این گوشی ها را برای ما ارسال کنید تا جمع بندی بهتری انجام دهیم.

مورد اینکه در صورت تمایل به خرید گوشی های بالا از سایت خاص باکس لطفا از کد تخفیف استفاده کنید که علاوه بر تخفیف در محصول برای شما ما را نیز حمایت کرده باشید.

با تشکر

از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo