ارزشـــمـــند

منقضی شده66 درصد تخفیف همیار آکادمی در دوره ۰ تا ۱۰۰ آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

همیار آکادمی
990,000 تومان 2,900,000 تومان مشاهده تخفیف در همیار آکادمی
امتیاز تخفیف+1


من هیچ چیز از طراحی سایت نمی‌دانم، آیا واقعا با یادگیری این دوره می‌توانم طراح سایت بشوم و کسب درآمد کنم؟طراحی سایت ووکامرسی، ریسپانسیو قالب Bootstrap و فارسی سازی قالب ها و...

  • دوست دارید قالب وردپرسی و ووکامرسی اختصاصی خودتان را بسازید؟
  • می‌خواهید به عنوان طراح سایت کسب درآمد کنید؟
  • به دنبال این هستید قالب سایت خود را به صورت حرفه‌ای شخصی‌سازی کنید؟
  • میخواهید با حقوق عالی به عنوان طراح سایت در یک شرکت استخدام شوید؟

با دوره‌ی ۰ تا ۱۰۰ آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی، با تکیه بر قدرت نرم‌افزار فتوشاپ و کدنویسی CSS HTML PHP WordPress میتوانید به تمام سوال‌های بالا جواب مثبت دهید. با این آموزش می‌توانید هر نوع سایت خبری و فروشگاهی را با طراحی اختصاصی خودتان راه‌اندازی کنید. علاوه بر این شما یاد می‌گیرد با کمک بوت‌استرپ سایت خود را ریسپانسیو کنید تا بهترین نمایش را در مویایل و تبلت داشته باشد.این تمام ماجرا نیست.

شاید شما بخواهید از قالب‌های حرفه‌ای خارجی استفاده کنید. در این دوره شما یادمی‌گیرد که چطور قالب‌های حرفه‌ای را فارسی‌سازی و راست‌چین کنید تا برای سایت‌های فارسی مناسب باشد.با دیدن این دوره شما می‌توانید به عنوان یک طراح‌سایت و توسعه‌دهنده front-end وردپرس کسب درآمد کنید، پس باید بدانید که چطور پروژه قبول کنید و با مشتریان خود قرارداد ببندید. بخش پایانی این دوره مخصوص شما است تا بتوانید مثل یک طراح حرفه‌ای قرارداد ببندید و با خیالی آسوده از تخصص خود کسب درآمد کنید.

آموزش طراحی قالب وردپرس

سوالات متداول این آموزش :

من قبلا دوره ۰ تا ۱۰۰ طراحی سایت یا ۰ تا ۱۰۰ طراحی فروشگاه اینترنتی را خریده ام، این دوره برای من هم مناسب است؟

بله، دوره جامع نسبت به دوره‌های قبلی کامل‌تر است و شامل بخش‌هایی می‌شود که در دوره‌های قبلی وجود نداشت. قسمت‌هایی مانند مگامنو و تم آپشن (پنل تنظیمات قالب). بخش‌های دیگر دوره هم به صورت کامل دوباره ضبط شده و از تکنولوژی‌های بروز استفاده شده. مثلا در بخش طراحی ما با adobe xd استفاده می‌کنیم.

من هیچ چیز از طراحی سایت نمی‌دانم، آیا واقعا با یادگیری این دوره می‌توانم طراح سایت بشوم و کسب درآمد کنم؟

اگر شرایط پذیرش در دوره را داشته باشید و قول بدهید که تمام فیلم‌ها را ببینید و همراه فیلم‌ها پروژه‌ی خودتان هم انجام دهید، ما قول می دهیم که شما یک طراح سایت با درآمد عالی شوید.

این دوره چه مزیت‌هایی نسبت به دوره‌های قبلی ۰ تا ۱۰۰ آموزش طراحی سایت دارد؟

در دوره‌های قبلی شما باید طراحی سایت ووکامرسی، ریسپانسیو کردن قالب با Bootstrap و فارسی‌سازی قالب‌ها را به صورت جدا تهیه می‌کرددی اما در این دوره به صورت جامع همه‌ی این موارد را یاد می‌گیرید. ضمن اینکه سبک گرافیک و کدنویسی و قالب وردپرس در این دوره به کلی متحول و مدرن شده است.

این دوره با دوره وبمستران هوشمند چه تفاوتی دارد؟

تمرکز دوره وبمستران هوشمند بر روی کسب و کار است، در دوره وبمستران هوشمند شما یاد می‌گیرید که بدون کدنویسی کسب و کار خود را راه اندازی کنید. آموزش ۰ تا ۱۰۰ آموزش طراحی سایت به شما طراحی سایت با کدنویسی را یاد می‌دهد و شما یاد می‌گیرید چطور یک قالب وردپرسی/ووکامرسی را از صفر طراحی کنید.

من قبلا در دوره وبمستران هوشمند شرکت کرده ام، این دوره چطور به کسب و کار من کمک می‌کند؟

اگر شما یک وبمستر هستید، حتما می‌دانید که گاهی برای رفع یک باگ ساده در طراحی سایت مجبور می‌شوید دست به دامن کد شوید. با کمک این دوره شما مجهز به آچار CSS HTML می‌شوید و هرگاه نیاز به رفع باگ و بهبود استایل سایت باشد. خودتان دست به کار می‌شوید.

من دانشجوی رشته کامپیوتر/ آی تی هستم، آیا این دوره را به من توصیه می‌کنید؟

اگر می‌خواهید طراح سایت شوید و از این مسیر کسب درآمد کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما در این دوره شرکت کنید و یک مهارت فوق‌العاده را در کنار مدرک خود داشته باشید.

این دوره در کدام شهر برگزار می‌گردد؟

این دوره به صورت غیرحضوری تهیه شده و شما در هر جای جهان می‌توانید با کمک این دوره مهارت طراحی سایت را یاد بگیرید و از این طریق کسب درآمد کنید.
66 درصد تخفیف همیار آکادمی در دوره ۰ تا ۱۰۰ آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی
66 درصد تخفیف همیار آکادمی در دوره ۰ تا ۱۰۰ آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی
990,000 تومان 2,900,000 تومان
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo