منقضی شدهتخفیف خرید رینگ لایت و هلدر موبایل

پارسیان کالا
220,000 تومان 235,000 تومان مشاهده تخفیف
امتیاز تخفیف0


 

گالری تصاویر این محصول

تخفیف خرید رینگ لایت و هلدر موبایل

تخفیف خرید رینگ لایت و هلدر موبایل

تخفیف خرید رینگ لایت و هلدر موبایل

تخفیف خرید رینگ لایت و هلدر موبایل

 

رینگ لایت سلفی موبایل یک نور LED با طراحی زیبا است که برای عکاسی سلفی بسیار مناسب است و شما می توانید بسته به محیط با تنظیم نور در سه حالت مختلف نورپردازی سرد ,گرم یا طبیعی عکس های زیبایی بگیرید. این مدل رینگ لایت یا نور سلفی موبایل برای تمام گوشی های هوشمند و تبلت ها و لب تاپ ها مناسب است .
چراغ این رینگ لایت در شرایط کم نور نیز باعث برجسته شدن چهره میشود و عکس ها را بسیار واضح تر می کند و نور نرم و زیبایی می دهد تا امکان ثبت عکس های زیبا را برای شما فراهم آورد.
وزن کم و ابعاد کوچک این وسیله این امکان رو به شما میدهد تا براحتی در جیب خود حمل کنید و در هر زمان و مکان دلخواه تنها با فشار دادن یک دکمه نور مورد نیاز خود برای یک عکاسی ایده آل رو دریافت کنید.
از مشخصات فنی دیگر این رینگ لایت موبایل مناسب برای کلینیک ها و سالن های زیبایی جهت گرفتن عکس های قبل و بعد همچنین گرفتن سلفی و پرتره حرفه ای برای مدل ها میک آپ آرتیست ها و با طراحی فانتزی که برای استفاده در میهمانی ها و یا یک هدیه جذاب ایده آل به نظر میرسد.

مشخصات رینگ لایت و هولدر موبایل :

  • دارای عرض اضافی تا 3.6 اینچ
  • پرتابل و آسان برای استفاده
  • سلفی رینگ به همراه LED
  • پایه قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • بازوی بلند انعطاف پذیر 24 اینچی
  • دارای رینگ لایت 48 LED با امکان تغییر رنگ
  • مناسب برای پخش زنده (لایو) در شبکه های اجتماعی مختلف
  • مناسب برای اسمارت فون های مختلف چون iphone , samsang, HTC, LG,huawei

نور 2 رنگ و ترکیبی 48 LED
 شما می توانید بوسیله این ست سلفی در شب فیلم بسازید و از این چراغ حلقه استفاده کنید تا یک عکس سلفی زیبا در تاریکی بگیرید. این یک ابزار حرفه ای برای ایجاد ویدئو / ضبط در زمان واقعی با تلفن هوشمند یا رایانه است. این مناسب برای کلیپ های تصویری یک محصول فوق العاده کاربردی می باشد .
انعطاف پذیر
بازوی بلند 24 اینچی با امکان چرخش 360 درجه که می تواند به هر شکل خم شود. به هر زاویه ای (صورت رو به پایین ، پرتره و منظره) تنظیم کنید تا دست خود را برای پخش زنده ، زنده ، اجرای زنده ، سلفی یا گپ تصویری آزاد کنید یا به عنوان یک میز کار مخصوص تهیه فیلم استفاده کنید.
قابل تنظیم
با تنظیمات متنوع و روشنایی قابل تنظیم ، ظاهر مناسب کار خود را به دست می آورید. به سادگی 3 رنگ روشن و 10 سطح روشنایی را برای استفاده دلخواه خود انتخاب کنید و مناسب برای آرایش ، عکس گرفتن ، گرفتن فیلم های منظره تاریک و موارد دیگر قابل استفاده می باشد .
استفاده آسان
به راحتی کابل برق را روشن / خاموش کنترل کنید یا به حالت روشنایی دلخواه خود تغییر دهید. مجهز به USB ، بدون باتری ، مناسب برای طیف وسیعی از دستگاه ها – رایانه های شخصی ، لپ تاپ ، بسته های باتری می باشد .
گیره جا دار
گیره جا دار دارای عرض اضافی تا 3.6 اینچ  تقریبا برای همه تلفن های هوشمند از جمله برای آیفون 7 به علاوه  8 ، X ، 6 ، 6s ، 5 ، 5s ، 4 سازگار است. 4s / Samsung Note 8، S8 / LG / HTC قابل استفاده می باشد .  گیره های لاستیکی گوشی را بدون لغزش ، بدون خراش دادن گوشی بطور ایمن نگهداری می کند .

منبع : پارسیان کالا

تخفیف خرید رینگ لایت و هلدر موبایل
تخفیف خرید رینگ لایت و هلدر موبایل
220,000 تومان 235,000 تومان
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo