- مدرس دوره: میلاد اسلامیزاد
- تعداد فصل : ۱۳ فصل (۴۰ تا ۶۰ ساعت)
- شکل برگزاری دوره: بعد از ثبتنام ویدئوهای دوره برای شما قابل مشاهده خواهد بود
- بارگذاری دوره: این دوره در حال انتشار است و جلسات دوره به مرور به پنل کاربری شما افزوده میشود.
- لایسنس: این دوره دارای لایسنس و قابل اجرا روی یک سیستم است.
- چرا این همه محتوای رایگان در اینترنت هست؟
- چرا سایتها، کانالها و پیجها کلی زمان و هزینه میگذارند تا شما محتوایی که تولید کردند را بخوانید؟
ست گادین میگه «بازاریابی محتوایی تنها مدل از بازاریابی است که باقی مانده است». بازاریابی محتوا روشی فوقالعاده برای دیده شدن، افزایش مخاطب و افزایش فروش است. بازاریابی محتوایی است که میتواند کاری کند، مشتری به ما و محصولمان اعتماد کند و درنهایت بازاریابی محتوایی تنها مدل بازاریابی است که باقی مانده است.
اگر میخواهید:
- به عنوان کارشناس یا مدیر محتوا وارد بازار کار شوید
- روی روند محتوانویسی در کسب و کارتان مدیریت داشته باشید
- با تولید و فروش محتوا، کسب درآمد کنید
- با تولید محتوا در سایت و شبکههای اجتماعی، فروش کسب و کارتان را بالاببرید
همین حالا در جامعترین دوره بازاریابی محتوایی شرکت کنید.
مخاطبین دوره
دوره جامع آموزش بازاریابی محتوایی دارای پیش نیازهایی می باشد که قبل از ثبت نام می بایست به آنها توجه کنید تا در ادامه آموزش به مشکل نخورید.
- مدیران وبسایتها و فروشگاههای اینرنتی
- مدیران و کارشناسان بازاریابی
- کارشناسان بازاریابی محتوایی
- کارشناسان تولید محتوا
- افراد علاقهمند به حوزهی تولید محتوا
- کسانی که فکر میکنند فقط با تبلیغ مستقیم میتوان فروش را بالابرد
- کسانی که برای کسب و کارشان برنامه بلندمدت ندارند
- کسانی که به کیفیت تولید محتوا اهمیتی نمیدهند
بازاریابی محتوایی نظیر بسیاری از مفاهیم دیگری در ایران، با برخی کجفهمیها و برداشتهای ناصحیح همراه شده است. متاسفانه بخش عمدهی فعالان این عرصه، دانش بنیادین مورد نیاز (دانش بازاریابی) را در اختیار نداشته و توامان، با رویکردی ابزارمحور در این حوزه فعالند. این دورهی جامع، در نظر دارد تا مخاطب را از ابتدا و با بازشناسی مفاهیم کلان و بنیادی، در مسیری علمی قرار داده تا علاوه بر آشنایی و کسب تسلط نسبی به موضوع، با رویههای عملی-تجربی نیز آگاه شود.
کارگاه -پس از بخش دوم- دانشجو را با پروژهای عملی همراه میکند ودر پایان، وی استراتژی بازاریابی محتوایی و برنامهی اجرایی خود را در دست خواهد داشت.
با یادگیری این دوره
- با اصول بنیادین بازاریابی به لحاظ علمی آشنا خواهید شد
- با مفاهیم کلیدی حوزهی بازاریابی (محتوا، رسانه، توزیع و ترویج و…) آشنا خواهید بود
- میتوانید استراتژی بازاریابی محتوایی برند خود را تدوین کنید
- میتوانید برنامهریزی تولید محتوا را برای برند خود ارائه کنید
- میتوانید بر روند تولید محتوا برای کسبوکار خود نظارت کرده، خود نیز به تولید مشغول شوید
- میتوایند بازدهی فرایندهای بازاریابی محتوایی را اندازهگیری کنید