پیشنــــهاد ما

منقضی شده62 درصد تخفیف همیار آکادمی در دوره جامع گرافیک

همیار آکادمی
790,000 تومان 2,100,000 تومان مشاهده تخفیف همیار آکادمی
امتیاز تخفیف+5


 

 

  • می‌خواهید به عنوان گرافیست کسب درآمد کنید؟
  • دوست دارید روی نرم‌افزارهای استاندارد بازار کار ایران مسلط شوید؟
  • به دنبال این هستید که به عنوان گرافیست در بازار کار ایران کار کنید؟

 

دوره ۰ تا ۱۰۰ آموزش گرافیک چیست؟

این دوره یک راه آموزشی دقیق برای یادگیری و تسط بر ۴ نرم افزار مطرح گرافیکی جهان است. با یادگیری و تسلط بر محتوای آموزشی این دوره میتوانید وارد بازارکار گرافیک شوید و در شرکت های خصوصی و دولتی استخدام شوید (البته که می‌توانید به صورت فریلنسر در خانه نیز کسب درآمد نمائید)

این دوره آموزشی شامل ۷ مرحله تست و تایید شده است که با استفاده از یادگیری نرم‌افزارهای زیر، شما را از یک فرد علاقه‌مند به گرافیک، به یک گرافیست کاربلد تبدیل می‌نماید.

  • فتوشاپ (Adobe Photoshop): معروف‌ترین و محبوب‌ترین نرم‌افزار پیکسلی گرافیکی در جهان و ایران است. نرم افزاری که در هر سمتی شغلی که باشید نیاز به کار با آن پیدا می‌کنید.
  • ایلیستوریتور (Adobe Illustrator): پرمخاطب‌ترین نرم‌افزار گرافیک وکتوری (Vector) جهان و ایران است که اکثر المان‌های دیجیتالی که مشاهده می‌کنید، خارج شده از این نرم افزار است. کسی که در کار با این نرم‌افزار مسلط نیست، نمی‌تواند خودش را گرافیست بنامد.
  • ایندیزاین (Adobe InDesign): نرم افزار قدرتمند صفحه آرایی و ساخت کتاب و ebook و روزنامه و مجله است. تمام گرافیست‌های صفحه‌آرا بر این نرم‌افزار مسلط هستند.
  • ایکس‌دی (Adobe XD): جدیدترین نرم افزار شرکت ادوبی برای شغل پرطرفدار و مدرن طراحی UI. یادگیری این نرم‌افزار نقطه تمایز شما نسبت به گرافیست‌های دیگر است.
62 درصد تخفیف همیار آکادمی در دوره جامع گرافیک
62 درصد تخفیف همیار آکادمی در دوره جامع گرافیک
790,000 تومان 2,100,000 تومان
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo