پیشنــــهاد ما

دریافت کوین رایگان از اکسکوینو – دعوت کن جایزه بگیر

اکسکوینو
امتیاز تخفیف+2


 با سلام

خدمت شما کاربران همیشگی تخفیف مال

 

با معرفی یکی از پلتفرم های معاملات آنلاین و کیف پول امن رمز ارز با شما هستیم که به امید خدا بتونید ازش به خوبی استفاده کنید.

در این پست روش دریافت کوین رایگان در این پلتفرم رو به شما یاد میدیم که با استفاده از اون بتونید خیلی راحت کسب درآمد کنید.

کوین رایگان اکسکوینو

دوستات رو دعوت کن، اکسکوین بگیر

در ابتدا بریم به سراغ معرفی اجمالی این پلتفرم و اینکه کارش چیه.

اکسکوینو یک پلتفرم معاملات آنلاین و کیف پول امن رمزارزها است. این سامانه به عنوان اولین شرکت دانش‌بنیان ارائه‌دهنده کیف پول امن رمز ارزها در ایران شناخته می‌شود.

اکسکوینو با بیشترین تعداد کیف پول از حیث تنوع شبکه بلاک چین، در تلاش است تا با ایجاد بستری امن و رایگان جهت انجام معاملات رمز ارزها، صنعت ارز‌های دیجیتال را در کشور تقویت کند.

اکسکوینو در نظر دارد تا با ایجاد بستر امن معاملاتی‌ و پلتفرمی با رابط کاربری آسان، زمینه انجام تراکنش‌های نا‌محدود رمز ارزی را مهیا کند.

تیم اکسکوینو در تلاش است تا با شفافیت در انتقال اطلاعات، حریم خصوصی کاربران خود را به طور جدی حفظ کرده و به عنوان امن‌ترین سامانه تبادل ارز‌های دیجیتال در ایران، رضایت کاربران خود را جلب کند.

شروع کار اکسکوینو
سامانه اکسکوینو، یکی از زیر مجموعه‌های هلدینگ ارنیکا، به عنوان اولین شرکت دانش‌بنیان ارائه‌دهنده کیف پول رمز ارز با مجوز معاونت علمی ریاست جمهوری در اواخر سال 1396 شروع به فعالیت کرد.
اهداف اکسکوینو
اکسکوینو با هدف ارائه خدمات مالی مبتنی بر ارز دیجیتال، بی‌نیاز کردن کاربران ایرانی از پلتفرم‌های خارجی، حفظ ارزش دارایی آن‌ها، بومی‌سازی فناوری‌های رمز ارز و بلاک چین و مرتفع ساختن نیاز کسب‌و‌کار‌های داخلی ضمن حفظ امنیت و محرمانگی، در این راه قدم گذاشته است.
مزایا اکسکوینو
وجود مزایایی از قبیل حفظ امنیت دارایی‌های کاربران، امکان تبادل برترین رمز ارزهای دنیا، دسترسی سریع به سرمایه از طریق اپلیکیشن و وب سایت، امکان تبدیل دارایی‌ها به یکدیگر در بستری یکپارچه، محافظت از دارایی کاربران ایرانی در برابر تحریم‌های بین‌المللی و پشتیبانی 24 ساعته، این کیف پول را از سایر کیف پول‌های موجود متمایز می‌سازد.

و حالا نوبت به توضیح روش دریافت کوین هست.

 
دوستان عزیز برای دریافت کوین رایگان باید چند تا مرحله رو انجام بدید.
اول اینکه از طریق لینک ما در سایت اکسکوینو ثبت نام کنید
در قدم دوم در هنگام ثبت نام قسمت کد معرف این کد ( 149016 ) را وارد کنید.
در قسمت آخر بعد از ثبت نام مشخصات کامل خودتون رو توی سایت اکسکوینو ثبت کنید تا شمارو برای دریافت کوین شناسایی کنه.
توجه داشته باشید که برای اینکه کوین رو دریافت کنین دقیقا مشابه کاری که تو روش های بالا قرار دادیم رو باید به دوستان و آشنایان خودتون هم آموزش بدین انجام بدن البته با این تفاوت که تو روش دوم بجای کد معرفی که ما نوشتیم برای اون ها باید کد معرفی که بعد ثبت نام توی سایت اکسکوینو دریافت میکنید رو بدین.
دریافت کوین رایگان از اکسکوینو – دعوت کن جایزه بگیر
دریافت کوین رایگان از اکسکوینو – دعوت کن جایزه بگیر
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo