وان پلاس 8T با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین اصلی چهارگانه معرفی شد

5

وان پلاس امروز در مراسمی از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرد. وان پلاس 8T به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده است.

وان پلاس به دنبال افزایش سهم خود در بازار است و پس از معرفی گوشی‌های سری وان پلاس ۸ در ماه‌های اولیه سال جاری میلادی و همچنین گوشی میان‌رده وان پلاس نورد، این بار تصمیم گرفته نسل جدید محصولات سری T را معرفی کند، با این حال تنها شاهد معرفی وان پلاس 8T هستیم و خبری از نسخه پرو آن نیست. این گوشی هوشمند به پنل پشتی شیشه‌ای مجهز شده و در رنگ‌های سبز و نقره‌ای به فروش می‌رسد.

در جلوی این گوشی هوشمند یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی Fluid AMOLED قرار گرفته که در بالای آن شاهد قرارگیری یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم. این پنل با رزولوشن فول اچ دی پلاس دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است، با این حال همچنان نسبت به وان پلاس ۸ پرو رزولوشن پایینتری دارد. حداکثر روشنایی این پنل به ۱۱۰۰ نیت می‌رسد و از +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس 8T

این گوشی هوشمند روی پنل پشتی خود دوربین اصلی چهارگانه را میزبانی می‌کند که دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است و دوربین‌های ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی مونوکروم آن را همراهی می‌کنند. وان پلاس در دوربین این دستگاه لرزشگیر اپتیکال و الکترونیکی را باهم ترکیب کرده است. کاربران توسط دوربین این دستگاه قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه خواهند بود.

وان پلاس 8T از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد با مودم 5G و در نسخه‌های مختلف مجهز به ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 به فروش می‌رسد. این دستگاه در مقایسه با نسخه استاندارد خود ضخامت و وزن بیشتری دارد. ضخامت این دستگاه برابر ۸.۴ میلی‌متر بوده و وزن آن به ۱۸۸ گرم می‌رسد.

وان پلاس برای این محصول خود یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی درنظر گرفته که از فناوری شارژ ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. وان پلاس 8T به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ مجهز شده است. این گوشی هوشمند از تاریخ ۲۹ مهرماه وارد بازار اروپا خواهد شد و قیمت نسخه مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن به ترتیب برابر ۶۰۰ و ۷۰۰ یورو است.

منبع: دیجیاتو

از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo