منقضی شدهتخفیف آویز چند کاره هومر بنفش

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

آویز چند کاره Homer

 در آشپزخانه یکی از کارهای مهم روزانه برای خانم ها به حساب می آید از این رو ابزار بسیار زیادی برای ساده تر شدن نظافت و شستشو طراحی شده است که علاوه بر آسان تر شدن کارها به زیباتر شدن  شما نیز کمک میکند . از این دسته از ابزارهای نظافت و شستشو میتوان به آویز چند کاره هومر اشاره کرد که در ادامه قصد معرفی آن را داریم .

 

آویز چند کاره هومر طراحی بسیار ساده ای دارد و به گونه ای طراحی شده است که دارای یک دکمه است که به شما این قابلیت را میدهد در هر کجای منزل که میخواهید آن را آویزان کنید به طور مثال میتوانید آن را درون آشپزخانه نصب کنید و بر روی آن اسکاج یا هر چیز دیگری را قرار دهید تا هنگام شتسشو به شما کمک کند و دسترسی راحت تری به آن داشته باشید همچنین میتوانید آن را در حمام قرار دهید و بر روی آن لیف یا وسایل دیگر نیز قرار دهید و یا آن را در اتاق خواب نصب کنید و انواع وسایل از قبیل موبایل یا لوازم تحریر را درون آن قرار دهید .

به طور کلی آویز چند کاره هومر با طراحی ساده و قیمت مناسبی که دارد یک نگهدارنده با کیفیت بالا و در عین حال کارآمد دارد  .

 

 

 

طول 18 سانتی متر و عرض 8 سانتی متر

جنس نرم و منعطف

داری حلقه قابل تنظیم جهت استفاده و آویز کردن در جاهای مختلف

استفاده به عنوان جا اسکاچ، آویز لیف، موبایل و ‏.‏‏.‏‏.‏

در رنگهای متفاوت

 

آویز-چند-کاره-هومر

 

هومرهومر  هومر

تخفیف آویز چند کاره هومر بنفش
تخفیف آویز چند کاره هومر بنفش
15,000 18,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo