چطوری به فروشگاه های اینترنتی اعتماد کنیم !!؟

8

به نام او که بهترین نام ها برای اوست

همراه شما عزیزان و همراهان تخفیف مال هستیم با معرفی موارد مهمی که یک فروشگاه اینترنتی باید دارای باشد تا با اطمینان بتوان از او خرید کرد.

با هم طریقه اعتماد به این فروشگاه اینترنتی را بررسی کنیم.

با توجه به عنوان همین پست که ( چطوری به فروشگاه های اینترنتی اعتماد کنیم !!؟ ) ما در سایت تخفیف مال ( معرفی و انتخاب بهترین تخفیف ها از سراسر اینترنت ) اول از همه فروشگاه مورد نظری که می خواهیم تخفیف هایش را برای شما معرفی کنیم بررسی کامل می کنیم که خدایی نکرده بعد از خرید مشکلی برای شما نداشته باشد تا محصول خریداری شده را به فروشگاه مورد نظر بازگردانید.

بعد از این توضیح مختصر می پردازیم به اینکه : چطوری به فروشگاه های اینترنتی اعتماد کنیم !!؟

قدم اول : فروشگاه مورد نظر نماد اعتماد الکترونیک داشته باشد یا نه ؟

مهمترین موضوع در انتخاب فروشگاه اینترنتی که قصد خرید از آن دارید باید به آن دقت کنید این است که فروشگاه اینترنتی مورد نظر نماد اعتماد داشته باشد که در صورت تخلف یا ارسال محصول ناقص یا مشکلاتی از این قبیل و در صورتی که فروشگاه اینترنتی مورد نظر پاسخ و خدمات درستی به شما ارائه نداد بتوانید پیگیری را از طریق قانونی پیش ببرید و حق خودتان را بگیرید یا به شکل ساده تر ( دستتان به جایی بند باشد ) همین مسئله یعنی نماد اعتماد الکترونیک است.

نکته : حتما روی نماد اعتماد الکترونیک کلیک کنید تا صفحه ای جدید برای شما باز کند و بعد موارد پایین را حتما چک کنید :

  • آدرس (URL) این صفحه که باز شده حتما با https://Trustseal.enamad.ir آغاز شده باشد.
  • آدرسی که در قسمت ( آدرس سایت ) ذکر شده همان آدرس فروشگاه مورد نظر باشد.
  • در این صفحه می توانید مشخصات فروشنده مثل : آدرس شرکت یا خانه و شماره تماس اصلی را پیدا کنید.

قدم دوم : نماد اعتماد از ساماندهی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال دارد یا نه ؟

این نماد هم مثل نماد اعتماد می تواند یکی دیگر از نماد هایی باشد که اگر فروشگاه مورد نظر داشته باشد اعتماد از آن کمی بیشتر خواهد شد ولی تاثیر چندانی ندارد چون مهم ترین و اصلی ترین نمادی که باید داشته باشد همان نماد اعتماد الکترونیک است.

و این نماد بیشتر برای مسئولیت در قبال نشر محتوایی است که در فروشگاه منتشر کرده است.

قدم سوم : فروشگاه مورد نظر ضمانت بازگشت کالا یا روال بازگشت کالا دارد یا نه ؟

قدم بعدی برای فروشگاه اینترنتی مورد انتخاب خودتان باید این باشد که ضمانت بازگشت کالا داشته باشد تا بتوانید در ( قدم اول ) پیگیر این مورد که مثلا ( خود فروشگاه مورد نظر گفته بود 7 روز ضمانت برگشت کالا داره ) موارد را ذکر کنید و هم یک اطمینان خاطر داشته باشید که می توانید در صورت معیوب بودن کالا بتوانید آن را برگردانید.

قدم چهارم : فروشگاه مورد نظر پشتیبانی دارد یا نه ؟

در اکثر فروشگاه ها می توانید قسمت پشتبانی را به راحتی پیدا کنید ولی نکته ای که باید به آن دقت کنید آن است که شماره ای که برای پشتیبانی استفاده شده از موبایل یا شماره شرکت یا همان شماره ای است که به غیر از موبایل استفاده شده .
برای اطمینان بیشتر بهتر است که شماره موبایل استفاده نشود و همینطور راه های ارتباطی دیگری هم داشته باشد تا بتوانید در صورت بروز مشکل از دیگر موارد برای تماس با فروشگاه مورد نظر استفاده کنید.

 

موارد ذکر شده برای این است که شما بتوانید با آگاهی بیشتر خریدتان را انجام دهید.

 

با تشکر از همراهی شما

مدیریت سایت تخفیف مال

 

از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo