منقضی شدهتخفیف بادی فانتزی زنانه طرح پلنگی

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

 

اگر تصور می کنید که لباس خواب یک لباس مخصوص به خانم هاست , اشتباه می کنید ! پوشیدن لباس خواب زنانه می تواند برای آقایان بسیار اهمیت داشته باشد و در اصل این نوع لباس تنها برای آقایان توسط خانم ها به تن می شود !

لباس برای هر شخص یک پوشش انسانی می باشد که هر فرد می بایست با توجه به مکانی که در آن قرار می گیرد یک لباس مناسب به آن جا را در نظر گرفته و بپوشد . لباس ها دارای انواع مختلفی هستند که در این بین می توان لباس های اداری , لباس های راحتی , لباس مجلسی , لباس اسپرت و دیگر انواع آن را نام برد . در اینجا ما به توضیح درباره لباس های راحتی و لباس های شخصی هر فرد صحبت خواهیم کرد .

سعی کنید همیشه برای خرید لباس خواب , بهترین گزینه را انتخاب کنید . برای اینکه بهترین مدل ها را انتخاب و خریداری کنید نیاز است که به فروشگاه های مناسب و مربوطه مراجعه کنید . اگر امکان خرید حضوری ندارید می توانید به راحتی از فروشگاه اینترنتی لباس زیر ماماشاپ , بهترین مدل را انتخاب و خریداری نمایید .

بادی زنانه پلنگی

مشخصات محصول :

  1. بادی پلنگی
  2. الیاف :‌ پلی امید
  3. سایزبندی :‌ FREE SIZE
  4. کد محصول : 1021
  5. مدل پلنگی
  6. تنخوری زیبا و فوق العاده جذاب

بادی زنانه

 

 

تخفیف بادی فانتزی زنانه طرح پلنگی
تخفیف بادی فانتزی زنانه طرح پلنگی
155,000 190,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo