منقضی شدهتخفیف ست قاشق و چنگال کودک یونیک مدل میکی ماوس

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 


 

یکی از مشکلات بزرگ در بین خانواده ها، غذا دادن به فرزندان است، که انرژی و وقت زیادی می برد تا کودک در میان خانواده به غذا خوردن مشغول شود. در حالی که کودکتان در حال یادگیری استفاده از قاشق و چنگال است، به هیچ عنوان به او قاشق و چنگال بزرگسالان را ندهید چون این وسایل سنگین است و از فلزات سنگین تهیه شده و می‌تواند به دندان و لثه کودک آسیب برساند. ضمن اینکه دایره مانور کودک با این وسیله محدود می‌شود. به همین دلیل بهتر است از انواع مخصوص کودکان استفاداه شود تا هم سبک باشد و هم به راحتی در دست گرفته شود.
برای حل این مشکل می توان از لوازم خاص و فانتزی با طرح های زیبا کودکانه استفاده کرد تا کودک را تشویق به یادگیری به غذا خوردن کنید علاوه بر این ست های فانتزی قاشق و چنگال باعث میشود کودک ارتباط بهتری با غذا خوردن بگیرد و خود را مالک و صاحب این وسایل بداند و برای غذا خوردن به کمک آنها جذب شود.
 ست قاشق و چنگال کودک با طرح های فانتزی و جذاب از ابزار های پر طرفدار میان کودکان است. این محصول مناسب غذا خوری کودکان می باشد، در قسمت انتهای دسته قاشق چنگال این ست با طرح میکی موس و خرس های عروسکی ، تزیین شده است. این شکل فانتزی به صورت استیکری می باشد.ابعاد این ست فانتزی به گونه ای است که کودکان به راحتی می توانند در دست بگیرند. همچنین سبک و جنس با دوام آن در کنار طرح خاصش شما رو قانع میکند که خرید این محصول بهترین راه برای تشویق کودکان خود به غذا خوردن و یاد گیری آن است . این محصول از برند یونیک می باشد و در مدل های مختلف تولید شده است که شما میتوانید مناسب با سلیقه فرزندتان انتخاب نمایید.

 خرید قاشق و چنگال

مشخصات محصول :

  1. ست قاشق و چنگال کودک یونیک مدل میکی ماوس
  2. جنس بدنه :‌استیل ضد زنگ
  3. دارای سری عروسکی
  4. قابل شست و شو
  5. مناسب برای کودکان 2 تا 10 سال
  6. قابلیت جا به جایی آسان و سبک

 قاشق و چنگال

تخفیف ست قاشق و چنگال کودک یونیک مدل میکی ماوس
تخفیف ست قاشق و چنگال کودک یونیک مدل میکی ماوس
35,000 45,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo