منقضی شدهتخفیف شورت زنانه مدل toori مجموعه دو عددی

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

 

شورت زنانه مدل joghd مجموعه دو عددی

شورت زنانه فانتزی یکی از زیباترین لباس های زیر محسوب شده، که بیشتر جنبه زیبایی آن مطرح بوده نه کاریایی آن. شورت زنانه فانتزی معمولا به صورت ست با دیگر لباس های زیر فروخته می شود . این شورت ها عمدتا از انواع تور و گیپور ساخته شده اند و هدف آن زیبا تر کردن اندام می باشد.

شورت زنانه فانتزی دارای طرح های بسیار متنوعی بوده و در همه رنگ و همه طرحی دوخته می شود. بنابراین اگر شما یکی از استفاده کننده های عمده شورت زنانه فانتزی می باشید، حتما سعی کنید با خرید کیفیت بهتر از برند های معروف از پیشامد های ناگوار همچون بیماری های پوستی جلوگیری کنید. برند های معروف لباس خواب و لباس زیر همیشه برآنند که بهترین کیفیت ها را با بهترین طرح ها ادغام کرده،ُ تا بتوانند بهترین محصول را روانه بازار کنند.

سعی کنید در فصول گرم تر سال , بیشتر لباس زیر های نخی و خنک تر بپوشید . در صورت استفاده از شورت های دارای الیاف مصنوعی ممکن ایت پای شما دچار حساسیت بشود همچنین تعرق بدن تان بالا می رود و این تعرق باعث ایجاد عرق سوز در ناحیه ی تناسلی می شود .

شورت زنانه نخی

 

 

شورت زنانه مدل toori مجموعه دو عددی
شورت زنانه دارای طرح توری
دارای الیاف نخ
مدل :‌اسلیپ
سایز :‌ 36 /38
خنک و لطیف

 

شورت نخی  

 

تخفیف شورت زنانه مدل toori مجموعه دو عددی
تخفیف شورت زنانه مدل toori مجموعه دو عددی
27,000 42,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo