منقضی شدهتخفیف شورت گیپور زنانه مدل پروانه ای رنگ صورتی

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

 

شورت گیپور زنانه مدل پروانه ای

لباس زیر برای خانم ها و آقایان از آن دسته از کالاهای مصرفی است که باید آن را زود به زود تعویض کرد .لباس زیر هر شخص بر روی بهداشت فردی و سلامت وی تاثیر بسیاری دارد  زیرا در طول شبانه روز شورت و سوتین خانم ها بیشترین تماس با سطح پوست را دارد ، به همین خاطر راحت بودن با لباس زیر در درجه اول بسیار اهمیت دارد .

 ناحیه میان کشاله ران یکی از نقاط حساس بدن است  و امکان جذب ویروس و باکتری از این ناحیه بسیار بالا است . لباس زیرهای نخی برای جلوگیری از ایجاد و رشد این باکتری ها مناسب ترین نوع لباس زیر است. پارچه خوب باعث می‌شود بدن در لباس زیر کمتر عرق کند، آن دسته از لباس های زیر که حاوی درصد بالایی از الیاف طبیعی همچون پنبه و نخ می باشند، جذب رطوبت بالایی دارند.

خانم های متاهل بهتر است بدانند که بعضی وقت ها می بایست از لباس زیر های فانتزی استفاده کننده ، پوشیدن سوتین و شورت لامبادا در جذب آقایان تاثیر بالایی دارد ، پس برای خرید لباس زیر های فانتزی سعی کنید رنگ های تند و جذاب را انتخاب کنید .

 

 شورت پروانه ای

شورت لامبادای گیپور زنانه

دارای مدل پروانه ای

فاق دو بنده ی مدل باز

در رنگ بندی های شاد و متنوع

مناسب برای سایز های 36-38-40

دارای فاق کشی که دوخته شده از بهترین و با کیفیت ترین الیاف می باشد

تن خوری فوق العاده شیک و جذاب

 شورت پشت پروانه ای

 

چند نمونه از بهترین انتخاب‌ها برای پارچه لباس زیر فانتزی شما عبارتند از: لایکرا، میکروفیبر، بامبو، کشمیر، ابریشم و پلی استر با کیفیت بالا. ابریشم، ساتن و پنبه بهترین انتخاب‌ها برای لباس زیر هستند، اگرچه که نگهداری از آنها روی هم رفته کار دشواری است و باید حتما با دست شسته شوند. شورت پادار دورانس بسیار نرم، چشم نواز و راحت بوده و مناسب فرم اندام خانم‌های جوان می باشد. از ویژگیهای منحصر به فرد این محصول می توان به جنس پلی استر نرم ابریشم و پنبه اشاره کرد که جذب رطوبت بالایی دارد و با کشسانی بالا، کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب و رقابتی به بازار عرضه شده است.

 

مدل

200

جنسیت زنانه
وزن ‏(‏کیلوگرم‏)‏ 0.2
رنگ صورتی
گارانتی کالا ضمانت سلامت فیزیکی کالا
جنس پارچه گیپور
نوع بسته شدن کش
نام محصول شورت گیپور زنانه مدل پروانه ای رنگ صورتی

 

 

تخفیف شورت گیپور زنانه مدل پروانه ای رنگ صورتی
تخفیف شورت گیپور زنانه مدل پروانه ای رنگ صورتی
26,500 30,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo