منقضی شدهتخفیف قابلمه سه تایی روحی لب دالبری

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 


 

قابلمه سه تایی روحی لب دالبری

وقتی حرف از وسایل آشپزخانه به میان می‌آید، همه‌ی وسایل ریزودرشت این بخش از خانه یادآوری می‌شود. قسمت مهمی از وسایل آشپزخانه را ظرف آن تشکیل می‌دهند که در این میان سرویس قابلمه حرف اول را می‌زند. این وسیله اساسی و پرمصرف یکی از ضروریات هر خانه است و هر خانم خانه‌داری به دنبال این است که زیباترین، بادوام‌ترین و سالم‌ترین آن را انتخاب و خریداری نماید، ضمن اینکه عروس خانم‌ها هم هنگام تهیه جهیزیه از این امر غافل نیستند. همه‌ی ما به‌نوعی با این وسیله پرکاربرد سروکار داریم، اگر هم خودمان آشپز نباشیم، غذایی که تناول می‌کنیم قطعاً در قابلمه پخته‌شده است. قابلمه های آشپزی با کیفیت خوب بخشی جدایی ناپذیر از روند پخت و پز سالم است.آنها باید ایمن ، راحت و بادوام باشند.امروزه در بیشتر خانه ها از انواع قابلمه ها استفاده می شود: برخی سنتی ، برخی دیگر مدرن . قابلمه روحی ، آلومینیوم ، قابلمه های چدن ، مسی از انواع موجود در آشپزخانه ها هستند که هر کدام جوانب مثبت و منفی خاص خود را دارند.به منظور انتخاب سالم ، درک مواد مختلف و چگونگی تأثیر آنها در غذای شما مهم است.
 قابلمه‌های روحی (رویی) و آلومینیومی: این قابلمه‌ها به قابلمه‌های سنتی نیز شهرت دارند، در قدیم در اکثر آشپزخانه ها و مطبخ های خانه های ایرانی پیدا می شد . ظاهر این مجموعه میتواند رنگ و لعاب زیبای سنتی به سفره شما ببخشد و با توجه به ست 3 عددی آن میتوان همزمان با پخت و سرو برنج، خورشت های رنگارنگ را نیز طبخ کرد . همچنین این قابلمه ها برا طبخ آش های سنتی بسیار مناسب است .علاوه به سبک و جنس سنتی این قابلمه ها طرح دالبری اطراف این ظروف حس زیبای خانه های قدیم و عطر غذاهای کودکی را برای شما زنده میکند و از خوردن غذای آماده شده لذت بیشتری میبرید.

سرویس قابلمه روحی

مشخصات محصول :‌

  1. قابلمه سه تایی روحی لب دالبری
  2. سه عدد قابلمه همراه درب
  3. جنس بدنه :‌روحی ( رویی )
  4. سایز قابلمه ها به ترتیب : 18/ 16/ 14 cm
  5. ساخت کشور ایران

 سرویس سه تایی قابلمه

 

 

تخفیف قابلمه سه تایی روحی لب دالبری
تخفیف قابلمه سه تایی روحی لب دالبری
125,000 145,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo