منقضی شدهتخفیف گن بالا برنده باسن برند MI اورجینال

مدیناس
امتیاز تخفیف+2


 

 

گن بالا برنده باسن برند MI اورجینال

اگر دچار افتادگی باسن و یا شل شدن عضلات ناحیه باسن هستید ، این مشکل خود را می توانید با گن بالا برنده باسن MI برطرف کنید . متاسفانه گرفتن رژیم غذایی تاثیری در رفع افتادگی باسن ندارد و بهترین روش برای جلوگیری و پیشرفت افتادگی باسن استفاده از گن بالابرنده باسن می باشد. ورزش کردن یا رفتن به باشگاه ممکن است به افزایش حجم عضلانی باسن کمک کند اما برای اکثر زنان تاثیری در شکل گیری یک باسن خوش فرم که انتظارش را دارند، ندارد. اما با استفاده از گن بالابرنده باسن اورجینال سریع ترین و بهترین راه برای داشتن باسن خوش فرم برای خانم ها می باشد .

 

برند MI محصول کشور ترکیه میباشد و یکی از برند های مطرح گن اورجینال است گن های بسیار زیادی در مدل های مختلفی به بازار عرضه شده است اما گنی که ما قصد معرفی آن را به شما داریم گن بالا برنده باسن میباشد این گن علاوه بر بالا بردن باسن پهلو و شکم شما را جمع میکند یعنی شما با خرید گن بالابرنده باسن گن جمع کننده شکم را نیز خریده اید .جنس گن شکم بند زنانه از مواد مایکرو فایبر ساخته شده است و شما در استفاده طولانی مدت هیچ گونه اثری از عرق و بو در آن نخواهید دید.

 

جمع کننده شکم و پهلو

بالا برنده باسن

محصول کشور ترکیه

رنگ محصول فقط کرم

سایز های موجود : S-M-L-XL

برندMI

 

 

 

تخفیف گن بالا برنده باسن برند MI اورجینال
تخفیف گن بالا برنده باسن برند MI اورجینال
250,000 290,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo