قیـمـت عـالی

منقضی شدهتخفیف سرویس تابه روحی تک دسته 5 پارچه – مدیناس

مدیناس
امتیاز تخفیف+31


 

تخفیف خرید سرویس تابه روحی تک دسته 5 پارچه :

یکی از پر مصرف ترین ظروف در آشپزخانه ظروف پخت پز می باشد که در هر وعده غذایی خانم ها با آن سرو کار دارند و از قابلمه های مختلفی برای تهیه غذا استفاده می کنند این روزها قابلمه ها از نظر شکل و رنگ تنوع زیادی پیدا کردند که بهتر است قابلمه ای را برای پخت غذا انتخاب کرد که به سلامت بدن آسیبی وارد نشود. بعضی از افراد نمی دانند که استفاده از برخی ظروف چه صدمات را به بدن وارد می کند.

تابه روحی رنگی

تابه روحی تک دسته

سایز 18-20-22-24-26

دارای دسته عایق و نسوز

انتقال گرما به صورت منظم و یکنواخت

شست و شوی آسان

در 5 سایز برای راحتی بیشتر شما

بدنه از جنس آلومینیوم

تابه گرانیتی

ظروف آلومینیوم در بازار به نسبت ظروف دیگر دارای قیمت پایین تری می باشد به دلیل سبک بودن و اینکه حرارت را به طور یکنواخت پخش می کند طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است، اما به همین دلیل سبک بودن، به راحتی با مواد غذایی واکنش می دهند. جوشیدن آب در این ظروف باعث سیاه شدن آن می شود برای از بین بردن آن می توانید در هنگام پخت با اضافه کردن چند قطره آب لیمو یا سرکه آن را برطرف کنید و یا مقداری پودر لباسشویی را با آب در آن بجوشانید تا سیاهی آن از بین برود،

البته ایجاد لک و یا تغییر رنگ در این ظروف هیچ تاثیری بر روی کیفیت غذا ندارد. کمبود روی در کودکان، خانم های شیرده و باردار و جوانان زیادتر دیده می شود. روی نقش مهمی در خنثی سازی فلزات سمی که وارد بدن شده است دارد مثلا در هوای آلوده تهران سرب یا سایر فلزات سنگین وارد بدن می شوند بنابراین روی این مواد را خنثی می کند استفاده از ظرف رویی باعث افزایش سطح سرمی یون روی در بدن ما می شود.

تخفیف سرویس تابه روحی تک دسته 5 پارچه – مدیناس
تخفیف سرویس تابه روحی تک دسته 5 پارچه – مدیناس
250,000 299,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo