منقضی شدهتخفیف آب انار گیری و پرتقال گیری دستی چدن

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

انار به عنوان یک میوه بهشتی سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان است که علاوه بر ارزش غذایی بسیار، در درمان بیماری ها و زیبایی پوست و استحکام دندان ها بسیار مفید است علاوه بر خوردن خود انار آب انار طرفداران بیشتری را دارد و همچنین طعم بسیار لذیذی که دارد میتواند یک نوشیدنی بسیار خوشمزه و خنک در روزای گرم تابستانی باشد برای گرفتن آب انار دردسر های زیادی وجود دارد و انجام اینکار بدون داشتن تجهیزات خاص خود قابل انجام نیست اما امرزوه وسیله های زیادی برای گرفتن آب انار و  درست شده است که یکی از کم هزینه ترین و ساده ترین آن  است.

با این وسیله به راحتی آب انار را میتونید بگیرید فقط کافیه پوست روی انار را جدا کنید و با یک فشار ساده آب انار را نوش جان کنید .

آب انار گیری دستی چدن

با آب انار گیری چدن به راحتی و با یک فشار ساده آب انار را به گیرید از این محصول آب دیگر میوه ها مانند لیمو ، پرتقال ترنج و مرکبات دیگر را به راحتی بگیرید .

جنس آب انار گیری ، چدن میباشد و در برابر فشار هایی که به آن وارد میشود مقاوم است . استفاده از این محصول بسیار آسان است .

آب انار گیری دستی چدناستفاده آسان

سبک و قابل حمل

جنس بدنه چدن

 

وزن ‏(‏گرم‏)‏ 700
رنگ نقره ای
طول(‏سانتی متر‏)‏ 26CM
عرض(‏سانتی متر‏)‏ 13CM
جنس بدنه چدن

 

تخفیف آب انار گیری و پرتقال گیری دستی چدن
تخفیف آب انار گیری و پرتقال گیری دستی چدن
99,000 120,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo