منقضی شدهتخفیف خرید شامپو تقویت‌کننده رشد موی سر کراتینه زنانه لدورا 380 میلی‌لیتر

پارسیان کالا
99,000 تومان 102,460 تومان مشاهده تخفیف
امتیاز تخفیف0


 

این محصول کاهش دهنده ریزش و محرک رشد مجدد مو است. کراتین به کار رفته در آن به خوبی موهای آسیب دیده را درمان کرده و ظاهری بسیار درخشان به آنها خواهد داد. استفاده مداوم از محصولات حاوی کراتین موها را بسیار ابریشمی، صاف و درخشنده خواهد کرد. در ترکیبات این شامپو از عصاره های نارگیل، زیتون، عسل، پسته، بادام، قهوه و آجوکا برای رطوبت‌رسانی، تقویت، تغذیه، رشد و درخشندگی بیشتر مو و جلوگیری از ریزش آن استفاده شده است. کافئین به عنوان یکی دیگر از مواد موثر به‌کار رفته در محصول از طریق افزایش خون‌رسانی به پوست سر و تقویت ریشه مو از ریزش مو پیشگیری کرده و باعث بهبود و افزایش سرعت رشد آن می‌شود.گلیسیرین موجود در این محصول به‌عنوان یک ماده آبرسان شناخته می‌شود و بافت مو را در برابر خشکی و آسیب های حرارتی محافظت می‌کند و در تقویت ساقه مو نیز موثر است. از مالتودکستیرین هم که نوعی قند طبیعی و پایه گیاهی است و نقش مهمی در تقویت و رشد ریشه مو و تغذیه و درخشندگی آن ایفا می کند، در ترکیب این شامپوها استفاده شده است. علاوه بر تمام مواد موثر نام برده شده، تعدادی از اسید‌های آمینه مورد نیاز مو (10 نوع اسید آمینه که بدن به طور طبیعی قادر به ساخت آنها نیست) برای تغذیه بیشتر مو در این شامپو افزوده شده تا سلامت، تقویت و رشد بهتر مو را تضمین کند. رایحه این محصول مناسب بانوان است.

 

مشخصات شامپو تقویت‌کننده رشد موی سر کراتینه زنانه لدورا 380 میلی‌لیتر :

  • حجم : 380ML
  • نوع محفظه نگه دارند : بطری پت
  • جنس محفظه نگه دارنده : پلاستیک
  • گروه سنی  : 12سال به بالا
  • مناسب : بانوان

ترکیبات موثر :

 گلیسیرین، مالتو دکستیرین، عصاره نارگیل، عسل، زیتون، قهوه، پسته، بادام، اسید آمینه های ضروری

ویژگی ها :

 پیشگیری از ریزش مو ، تسریع در رشد مو ، بازسازی کننده ساختار مو، افزایش خونرسانی به ریشه مو و پوست سر نرم کننده و درخشان کننده، رطوبت رسان و جلوگیری کننده از خشکی پوست کف سر

 

روش مصرف : 

مقدار کافي از شامپو را روي موي مرطوب ريخته و کمي ماساژ دهيد تا به طور يکنواخت پخش شود و سپس آبکشي نماييد. در صورت نياز شست و شو را تکرار کنيد.

 

 

منبع : پارسیان کالا

تخفیف خرید شامپو تقویت‌کننده رشد موی سر کراتینه زنانه لدورا 380 میلی‌لیتر
تخفیف خرید شامپو تقویت‌کننده رشد موی سر کراتینه زنانه لدورا 380 میلی‌لیتر
99,000 تومان 102,460 تومان
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo