منقضی شدهتخفیف خرید لنز دوربین موبایل مدل L-8180

پارسیان کالا
790,000 تومان 850,000 تومان مشاهده تخفیف
امتیاز تخفیف0


 

حتما برای شما هم پیش آمده که در طول روز و یا در مسافرت با صحنه های شگفت انگیز و نابی روبروشده اید و سعی کردید که با دوربین گوشی به بهترین شیوه عکس ها و فیلم های جذابی را ضبط کنید. اما مسئله ی اصلی کیفیت و نوع تصاویری است که برای داشتن آن تلاش می کنیم. یکی از راه هایی که به این کار را به صورت حرفه ای تر و راحت تر می توانیم انجام دهیم استفاده از لنزهای موبایل است. لنز دوربین های مخصوص موبایل متنوع میباشد که لنز دوربین موبایل مدل LIGINN L-8180 یکی از این نوع لنزهاست. لنز دوربین موبایل شامل لنزهای چشم ماهی 238 درجه + گیره ثابت جهانی میباشد. Fisheye Lens تصاویر دایره ای سرگرم کننده ایجاد می کند. نیازهای عکاسی روزانه شما را برآورده می کند.

 

کیفیت :

برخلاف لنزهای ارزان قیمت تلفن همراه ، مجموعه لنزهای شرکت لیگین از لنزهای آلومینیومی درجه صنعتی و لنزهای نوری با کیفیت بالا استفاده می کنند ، بنابراین با داشتن اعتماد به نفس می توانید از وضوح و جزئیات شگفت انگیز عکس بگیرید. 

 

بهترین گزینه برای مسافرت :

کیت این دوربین موبایل  بسیار کوچک است و حمل آن آسان است. جلوه های راحت تر و شگفت انگیزتری در عکسبرداری ، حیوانات خانگی ، مناظر مسافرتی ، مناظر و غیره میتوانید فراهم کنید. شما با داشتن این لنز در مسافرت میتوانید عکس های جذابی تهیه کنید و نگران حمل و نقل این لنز نباشید.

 

نحوه اتصال :

قط کافی است لنز را به گیره ثابت بچرخانید و بر روی تلفن همراه خود ببندید ، کار با آن بسیار آسان است. گیره لاستیکی نرم باعث خراش یا آسیب دیدن گوشی شما نمی شود. طول کلیپس نگهدارنده را به گونه اس است که در تلفن برای پایداری و نگهداری آسانتر ، برداشته یا نصب شود.

 

ویژگی های لنز دوربین موبایل مدل LIGINN L-8180 :

 

  • فاصله کانونی: 7.5 میلی متر
  • نوع لنز Full Screen Fisheye
  • زاویه بزرگنمایی: 0.2X
  • ترکیب لنز: 6 عنصر در 5 گروه
  • محدوده کانونی: 0.05 متر
  • جنس شیشه وارداتی ، آلیاژ آلومینیوم ، ABS
  • مناسب 99٪ تلفن های هوشمند
  • ابعاد بسته بندی: 66 * 128 * 46 میلی متر
  • وزن بسته بندی: 190 گرم

 

 

منبع : پارسیان کالا

تخفیف خرید لنز دوربین موبایل مدل L-8180
تخفیف خرید لنز دوربین موبایل مدل L-8180
790,000 تومان 850,000 تومان
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo