منقضی شدهتخفیف ست شورت و سوتین اسفنجی کد 1813

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

 

ست شورت و سوتین اسفنجی کد 1813

.

خانم هایی هستند که به دلیل نداشتن اندام متناسب از پوشیدن لباس زیر های فانتزی اجتناب می کنند , این تصور بسیار غلط می باشد . شما می توانید در سایز و اندامی که هستید , لباس هایی که به آن ها علاقه مندید را بپوشید . لباس زیر های فانتزی در طرح ها و سایز های متناسب با هر اندامی در فروشگاه های لباس زیر عرضه می شوند و شما می توانید با شناخت انواع آن و سلیقه ی شخصی خود , مدل مناسب را برای خود انتخاب کنید .

اینکه خانم ها لباس زیر های فانتزی را برای خود انتخاب می کنند یا همسرانشان , بحثی ست که در هر فرد متفاوت می باشد . در بسیاری از موارد مشاهده شده که خانم ها برای علاقه مندی خود و رسیدگی به ظاهر خود از این مدل لباس زیر استفاده می کنند و در مقابل خانم هایی هستند که از شورت و سوتین های فانتزی برای دلبری کردن از همسر و جذب و تحریک او استفاده می کنند . با توجه به تنوع موجود برای این دسته از لباس ها , هر شخص می تواند بنا بر نیاز و سلیقه ی خود لباس زیر فانتزی مد نظر را خریداری نماید .

 

ست شورت و لباس زیر زنانه

 

 

مشخصات محصول :

ست شورت و سوتین اسفنجی کد 1813
دارای کاپ اسفنجی و جکدار
رویه ی فانتزی
سایز بندی : 80/85/90
رنگ : گلبهی
الیاف ضد حساسیت
مدل شورت :‌اسلیپ
بند سوتین : قابل تنظیم

 ست لباس زیر اسفنجی

 

 

 

تخفیف ست شورت و سوتین اسفنجی کد 1813
تخفیف ست شورت و سوتین اسفنجی کد 1813
145,000 185,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo