منقضی شدهتخفیف ست شورت و سوتین اسپرت زنانه فیتن کد 104

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

 

ست شورت و سوتین اسپرت زنانه فیتن کد 104

بسیاری از افراد تا زمانی که لباس زیرشان را پاره نبینند آن را به دور نمی اندازند ! لباس زیر شما رابطه ی مستقیمی با سلامت بدنی و جسمی شما دارد و شما باید در مراقبت و نظافت آن ها کوشا باشید . به همین دلیل نیاز است لباس زیر های خود مخصوصا شورت هایتان را بعد از چندین بار استفاده دور بیاندازید و شورت نو خریداری کنید . خرید لباس زیر گرچه می تواند برای شما هزینه ی زیادی در بر داشته باشد , اما دقت داشته باشید که این هزینه را صرف سلامت خود می کنید . سعی کنید برای هر ساعت از شبانه روز لباس زیر مخصوص به خود را داشته باشید . در طول روز که سرگرم کار و فعالیت های خود هستید و زمان تعویض شورت و سوتین خود را ندارید می توانید از انواع لباس زیر های نخی کمک بگیرید . این نوع لباس ها جزو سالم ترین نوع خود هستند . همچنین در زمان های خلوت خود و یا همبستر شدن با شریک جنسی تان می توانید از شورت و سوتین های فانتزی استفاده کنید . معمولا در این ساعات لباس زیر مدت زمان کمی به تن شما می ماند , لباس زیر های فانتزی به صورت معمول از جنس اسپندکس و یا مواد غیر نخ تولید می شوند که می تواند برای بدن شما حساسیت زا باشد . همچنین روی این دسته از لباس ها ممکن است تکه های زنجیر و مروارید و نگین و … بکار رفته باشد که استفاده ی آن در طول روز می تواند به بدن شما آسیب برساند .

ست شورت و سوتین زنانه  

همه زنان باید بدانند که حفظ تمیزی و خشکی واژن از اهمیت زیادی برخوردار است و لباس هایی که استفاده میکنید میتواند روی ان تاثیر بگذارد . از بیماری هایی که در زنان فراوان است عفونت های قارچی واژن است و بیشتر دلیل مراجعه زنان به دکتر به همین دلیل است . یکی از علت های بروز عفونت در خانم ها پوشیدن لباس های تنگ و غیر بهداشتی و مرطوب است که باعث بروز عوارض ها و مشکلات فراوانی میشود.

از بیشترین بیماری های دستگاه تناسلی زنان در ایران عفونت است که به دو نوع عفونت تحتانی و عفونت فوقانی تقسیم میشود . قسمت تحتانی شامل شامل : قسمت خارجی ، دهانه رحم و واژن میشود و ناحیه رحم ، لوله ها و ناحیه لگنی قسمت ها و بخش های فوقانی را تشکیل میدهند .

ست شورت و سوتین فانتزی و اسپورت زنانه

برند محصول  : فیتن

کد محصول :‌104

رنگ : سفید

سایز:L,XL

 

 

 

 

 

تخفیف ست شورت و سوتین اسپرت زنانه فیتن کد 104
تخفیف ست شورت و سوتین اسپرت زنانه فیتن کد 104
120,000 145,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo