منقضی شدهتخفیف ست کفگیر 5 پارچه بامبو استند دار

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

ست کفگیر 5 پارچه بامبو

 

در منزل همیشه از قدیم وسیله ای نیاز بوده که بتوانیم با آن غذا را برداشته و به ظرف دیگری بریزیم یا وسایل مجزای دیگری برای آشپزی کردن . از این رو کفگیر و ملاقه هایی به بازار عرضه شدند که اغلب از جنس استیل بودند . علی رغم پرکاربرد بودن این دسته از محصولات ، باعث خط انداختن در ته ظروف میشد پس از آن جنس ها از فلز به پلاستیک تبدیل شد که این جنس هم دارای ایراد بزرگی بود که مواد شیمیایی که با گرمی غذا در ارتباط هست ترکیب میشدند . پس از ان کارشناسان به این نتجیه رسیدند که بهترین جنس برای این محصول (کفگیر و ملاقه) چوب است . چوب که از طبیعت بر گرفته شده است ، که نه باعث خط انداختن در ظروف چدنی و آهنی میشود و نه دارای ترکیبات شیمیایی خطرناک است .

پیشنهاد ما به شما کفگیر و ملاقه بامبو استند دار میباشد این محصول از جنس چوب بامبو میباشد که این چوب بسیار محکم و نشکن است و دارای چهار کفگیر است که در هر کفگیر در انتهای آن یک سوراخ دارد و میتوانید آن را به دیوار و آبچکان آویزان کنید. همچنین این محصول دارای یک عدد استند به قطر 7 سانتی متر است که چهار کفگیر در آن به صورت ثابت قرار میگیرند و به صورت ثابت قابلیت نگه داری آن ها را دارد .

 

 

ست کفگیر 5 عددی بامبو استند دار

 

جنس بدنه محصول از چوب بامبو میباشد که از خواص آن میتوان به نشکن بودن آن اشاره کرد که ظروف تهیه شده از آن بسیار سالم و بهداشتی هستند و به محیط زیست نیز آسیبی نمی رسانند.

این ست پنج تکه که از بامبو ساخته شده است میتواند با دوام فوق العاده بالا مورد استفاده قرار گیرد که شست و شوی آن نیز بهتر است با صابون و آب داغ جهت تداوم این محصول در دراز مدت انجام شود .

 

 

اندازه کفگیر ها :

 

ارتفاع کفگیر ها : 28 ساتی متر

ابعاد استند : 5.5*15 سانتی متر

 

 

 

کفگیر بامبو استند دار

وزن ‏(‏کیلوگرم‏)‏ 0.116
رنگ قهوه ای
گارانتی کالا صد روز بازگشت کالا
ارتفاع ‏بزرگ ترین کفگیر(‏سانتی متر‏) 30cm
قطر ‏بزرگ ترین کفگیر(‏سانتی متر‏)‏ 6cm

جنس بدنه

چوب بامبو

 

ست کفگیر چهار عددی بامبو

تخفیف ست کفگیر 5 پارچه بامبو استند دار
تخفیف ست کفگیر 5 پارچه بامبو استند دار
65,000 89,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo