ارزشـــمـــند

منقضی شدهتخفیف سطل کابینتی فیروزه ای

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

سطل کابینتی فیروزه ای

همیشه کمبود فضا در آشپزخانه یکی از مشکلاتی است که در آشپزخانه ،اغلب خانم ها با آن روبه رو هستند ،وبسیاری از لوازم ضروری آشپزخانه را در جاهایی دور از دسترس قرار میدهند که دسترسی به آن ها سخت و دشوار میباشد از این رو طراحان سعی در این داشتند که وسایل آشپزخانه را در وهله ی اول در ابعاد کوچکتر طراحی کرده و در وهله ی دوم تدبیری در محل نصب وسایل کردند که بر روی درب ها و یا دیواره آشپزخانه نصب گردد تا حد الامکان از فضاهایی که غیر قابل استفاده است، استفاده شود . از این رو ما قصد معرفی یکی از این محصولات یعنی سطل کابینتی را به شما داریم .

 

نمونه های زیادی از سطل های کابینتی در بازار موجود میباشد اما میشه گفت این سطل مقرون به صرفه و بسیار متناسب با  و آشپزخانه شما طراحی شده است ،  به راحتی بر روی درب کابینت نصب میشود و شما به راحتی هنگام ظرف شستن، زباله ها را درون سطل آشغال کابینتی قرار دهید و سطل آشغال کابینتی دارای درب جدا شونده میباشد که به راحتی میتوانید زباله های درون سطل را خالی کنید .

 

 

سطل-کابینتی-فیروزه ای

 

 به تمامی خانم هایی که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند پیشنهاد میشود ، سطل کابینتی در ابعاد 27*16*18 سانتی متر میباشد و با نصب بر روی درب کابینت که فضایی غیر قابل استفاده است ،فضای کمتری از آشپزخانه را اشغال کنید . همینطور با طراحی زیبایی که سطل کابینتی دارد زیبایی را به آشپزخانه خود به ارمغان بیاورید.

 

 

وزن ‏(‏گرم‏)‏ 230
رنگ فیروزه ای
ارتفاع (سانتی متر)‏ 16
طول (سانتی متر)‏ 27
عرض (سانتی متر) 18
جنس بدنه پلاستیک

  سطل کابینتی سرخابیسطل کابینتیسطل کابینتی مشکی

سطل کابینتی     سطل کابینتی

تخفیف سطل کابینتی فیروزه ای
تخفیف سطل کابینتی فیروزه ای
33,000 45,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo