منقضی شدهتخفیف شورتکس زنانه رنگ مشکی

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

 

 

شورتکس زنانه رنگ مشکی

 

ممکن است برای همه ی خانم ها اتفاق افتاده باشد که در دوران عادت ماهیانه لباس هایشان کثیف و لک دار شود . برای جلوگیری از این مشکل ما به شما استفاده از شورتکس و یا شورت های بهداشتی را پسشنهاد می کنیم . اغلب خانم ها یک هفته قبل و یک هفته بعد از دوران پریودی از پد های بهداشتی استفاده می کنند . شما می توانید به جای استفاده از این پد ها از شورتکس کمک بگیرید .

 

این مدل شورت ها در ناحیه فاق از دو لایه تشکیل شده اند . لایه ی اضافه ی درون شورت دارای خاصیت جذب مایعات و ترشحات را دارد . مهم ترین خاصیت استفاده از این مدل شورت ها این است که این لایه ی اضافه شده به شورت به قدری نازک است که بین آن و شورت معمولی تفاوتی وجود ندارد و کسی متوجه استفاده شما از شورتکس نمی شود و شورتکس استفاده شده دقیقا مشابه لباس زیر هایی که در طول روز استفاده میکنید می باشد .

 
خرید شورتکس زنانه شورت خرید لباس زیر زنانه 

 

شورتکس زنانه رنگ مشکی

الیاف : نخ پنبه – لایه لاتکس

مورد استفاده ی روزانه به عنوان شورت معمولی

مناسب برای استفاده در دوران قاعدگی خانم ها

جنس محصول نخ ضد حساسیت

دوخته شده با الیاف ضد حساسیت

دارای فاق دو لایه نخی

مانع از ایجاد حساسیت و بوی نامطبوع

تن خوری راحت

 
 خرید شورتکس زنانه شورت خرید لباس زیر زنانه

 

بهتر است بدانید از شورت بهداشتی زنانه نباید به صورت کاملا به جای نوار بهداشتی استفاده کنید . زیرا در بازه زمانی ابتدای دوره قاعدگی خونریزی شدید می باشد و این شورت ها به صورت کامل جلوگیری از این امر را نمی کند . بنابراین می توانید از شورت های بهداشتی در اخرین روز های قاعدگی که به صورت لک بینی می باشد کمک بگیرید .

 

تخفیف شورتکس زنانه رنگ مشکی
تخفیف شورتکس زنانه رنگ مشکی
45,000 55,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo