چطوری به فروشگاه اینترنتی خاص باکس اعتماد کنیم !!؟

4

به نام او که بهترین نام ها برای اوست

همراه شما عزیزان و همراهان تخفیف مال هستیم با معرفی فروشگاه اینترنتی خاص باکس و معرفی و بررسی موارد مهمی که این فروشگاه اینترنتی دارای می باشد تا با اطمینان بتوان از او خرید کرد.

? شما می توانید موارد و نکات کلی که یک فروشگاه اینترنتی باید دارا باشد تا بتوان به آن اطمینان کرد در این صفحه ( اینجا کلیک کنید ) مشاهده کنید.

کمی درباره فروشگاه اینترنتی خاص باکس :

فروشگاه اینترنتی خاص باكس با عنایت به لطف پروردگار همیشه در تلاش بوده تا به مانند اسمش پیرو روش های خاص و به روز باشد و بتواند لحظات و تجربیات خوبی از خرید آنلاین را برای شما فراهم آورد.

چشم انداز «خاص باکس» ارایه سیستم فروش “کالا همراه با هدیه” است به طوریکه شما با خرید هر کالا یک هدیه ارزشمند نیز دریافت خواهید کرد که تحت بسته بندی ویژه شرکت به اسم «خاص باکس» به دست شما خواهد رسید.

در خاص باکس انواع کالاهای الکترونیک و غیر الکترونیک، اکسسوری دیجیتال و شخصی عرضه میگردد. کالاهایی مانند تلفن همراه، لپ تاپ، دوربین، لوازم جانبی کالاهای دیجیتال، ساعت، زیور آلات، لوازم آرایشی و پوشاک در این وب سایت عرضه خواهد شد.

برترین هدف ما به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی كشور این است که با ارائه محصولات و كالاهای متنوع همراه با هدایای متنوع و جذاب خریدی متفاوت و لذت بخش را برای شما فراهم آوریم.

نماد اعتماد الکترونیک :

فروشگاه اینترنتی خاص باکس از سال ( 1396/11/21 ) دارای نماد اعتماد الکترونیک است که مهمترین مورد برای خرید از یک فروشگاه اینترنتی محصوب می شود و این نماد تا تاریخ ( 1400/11/26 ) معتبر و دارای اعتبار است.

می توانید از این صفحه موارد گفته شده را چک کنید ( اینجا کلیک کنید ) .

ضمانت 15 روزه بازگشت کالا :

 

ضمانت 15 روزه بازگشت کالا خاص باکس

 

فروشگاه خاص باکس برای آسودگی خاطر و رضایتمندی شما مشتریان عزیز امکان تعویض کالای دریافتی را تا 15 روز با شرایط زیر فراهم کرده است.

این موارد را می توانید از این صفحه که تمامی توضیحات کامل ذکر شده است مطالعه کنید. ( اینجا کلیک کنید )

پشتیبانی خاص باکس :

برای ارتباط با بخش پشتیبانی خاص باکس و دریافت راهنمایی های لازم باید با استفاده یکی از روش های زیر اقدام نمایید.

تماس تلفنی با امور مشتریان : 05135015500

ارتباط با ایمیل پشتیبانی : support@khasbox.com

ارتباط با تلگرام پشتیبانی : 09339941799

ارتباط از طریق صفحه تماس با ما و پر کردن فرم مربوطه از لینک زیر:

«تماس با ما»

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با خاص باکس، بخش پرسش های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

تضمین کیفیت محصولات :

تضمین کیفیت محصولات خاص باکس

خاص باکس همواره به نیاز مشتری می اندیشد و برای رفع هر چه بهتر و سریعتر این نیاز ها میکوشد . به همین منظور برای فروش محصولات و خدمات خاص باکس معیاری تحت عنوان ” تضمین کیفیت ” در نظر گرفته شده است.

خاص باکس طی تجربه چندین ساله خود در تجارت الکترونیک و فروش آنلاین به این نتیجه رسیده است که در جامعه سلیقه های متفاوتی وجود دارد و برای ماندگاری و احترام به مشتری باید برای تمام سلایق خدمات و کالا عرضه شود . کالا های گران قیمت و با کیفیت همواره مشتری های خاص خود را دارند اما محصولات های کپی (High Copy) یا به عبارتی کپی با کیفیت بالا نیز مورد توجه عده کثیری از مشتریان عزیز است.

لذا برآن شدیم برخلاف تمامی وب سایت های مشابه که بدون اطلاع رسانی شفاف و دقیق در حال فروش کالاهای اصلی و کپی هستند و در کمال تعجب همگی تضمین اصالت کالا نیز دارند شما را با تفاوت ها و نکات ریز این موضوع بیشتر آشنا سازیم.

نکته خیلی مهم : تمامی تلفن های همراه و رومیزی ، لپ تاپ ها ، کامپیوتر های رومیزی و دوربین های موجود در فروشگاه اصلی هستند و با گارانتی شرکتی معتبر و تضمین اصل بودن کالا ارایه میگردند.

موضوع مطرح شده و توضیحاتی که در ادامه می آید در رابطه با لوازم جانبی شخصی نظیر ساعت ، زیورآلات و … یا لوازم جانبی دیجیتال مانند شارژر و اسپیکر و … صدق میکند .

محصول یا کالای «های کپی» چیست؟

محصول یا کالای «های کپی» چیست؟

 یک نمونه طراحی و ساخته شده از محصول اصلی می باشد که از لحاظ ظاهر ، مشخصات فنی و کیفیت تشابه بسیار زیادی با محصول اصلی داشته و در بازار از فروش بیشتری برخوردار است. ضمنا تمامی محصولاتی که «های کپی» باشند با عبارت “طرح اصلی” در عنوان یا توضیحاتِ محصول مشخص شده اند .

چرا فروش محصول «های کپی» بیشتر است؟

 چون در ازای افت کیفیت بسیار ناچیز قیمت تمام شده کالا نصف شده و حتی در بعضی موارد تا یک سوم قیمت کالای اصلی کاهش می یابد.ضمنا اکثر محصولات «های کپی» امکانات بیشتری نسبت به نسخه اصلی دارند.توجه کنید در اینجا منظور از امکانات صرفا تعدد امکانات می باشد نه کیفیت کالا.

تا وقتی کالای اصلی هست چرا کالای «های کپی» بخریم؟

سوال اصلی اینجاست که چرا خاص باکس با کوله باری از تجربه محصول «های کپی» میفروشد؟!

علت اینجاست که کالای «های کپی» به نسبت کیفیت خوب و قابل قبول و همچنین تنوع بالای مدل ها در بازار، قیمت بسیار مناسب و ارزانی دارد.

بگذارید با چند مثال این مساله را بیشتر توضیح بدهیم:

کاور سیلیکونی اصلی اپل یکی از معروف ترین گارد های محافظتی برند اپل است که در فروشگاه های آنلاین خارج از کشور یا وبسایت رسمی خود اپل به فروش میرسد.در تاریخ نوشتن این توضیحات این گارد 35 دلار قیمت دارد که چیزی در حدود 140 هزار تومان است. مسلما توضیح تعرفه های حمل و نقد و ورود کالا از کشور مبدا به ایران نیز در این مطلب نمی گنجد با این تفاسیر قیمت تمام شده این محصول در ایران از 300 هزار تومان فراتر خواهد رفت حال آنکه گارد سلیکونی «های کپی» قیمتی در حدود 40 تا 60 هزار تومان دارد .

با افتخار اعلام میکنیم که فقط لوازم جانبی فروشگاه از دو دسته اصلی (Original) و های کپی (High copy)  تشکیل شده که این ویژگی در توضیحات محصولات ذکر شده است.

به علت اهمیت بسیار بالای این موضوع دوباره تاکید میشود که این مبحث فقط در مورد لوازم جانبی صادق بوده و کلیه موبایل ها ، تبلت ها ، لپ تاپ ها و دوربین ها در وب سایت خاص باکس اصلی بوده و هیچ نوع کالای فیک ، کپی یا های کپی از این دستگاه ها در وب سایت موجود نبوده و به فروش نخواهد رسید.

خاص باکس تضمین میکند کالای خریداری شده شما با بهترین کیفیت و مطابق توضیحات بالا می باشد.

تمامی محصولات «های کپی» مانند محصولات اصلی مشمول ضمانت تعویض و مرجوعی کالا طبق قوانین خاص باکس میباشند.

هدیه دادن رسم مهربانی است :

هدیه دادن خاص باکس

خاص باکس در راستای احترام به حقوق مشتری و تشکر و تکریم از تمام عزیزانی که به ما اعتماد می کنند رسم شیرین هدیه دادن را انتخاب کرده است. با توجه به این موضوع در بسته بندی تمامی خرید های بالای پنج میلیون تومان شما یک هدیه به رسم یادبود به همراه سفارش خواهد بود .

ارسال رایگان کالا :

ارسال رایگان کالا خاص باکس

 

تمامی سفارشاتی که از  پنج میلیون تومان بیشتر باشند با سرویس ارسال رایگان خاص باکس فرستاده خواهند شد و شما هیچ هزینه اضافه ای برای حمل و نقل کالای خریداری شده پرداخت نخواهید کرد.کلیه سفارشات با پست پیشتاز جمهوری اسلامی ایران ارسال میشود که با این روش مرسوله در بازه زمانی 24 الی 72 ساعته به دست مشتریان گرامی میرسد.

 

موارد ذکر شده برای این است که شما بتوانید با آگاهی بیشتر خریدتان را انجام دهید.

 

با تشکر از همراهی شما

مدیریت سایت تخفیف مال

از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo