منقضی شدهتخفیف ظرف غذای گرمکن برقی

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

ظرف غذای گرمکن برقی

برای جا به جا کردن غذا در محیط های خارج از خانه مانند سرکار،دانشگاه و… به ظرف غذا نیاز داریم . تقریبا بیشتر افراد به ظرف غذا نیاز دارند از این رو ظرف غذاهای زیادی در انواع و مدل های مختلف به بازار عرضه شده است ، اغلب مردم دنبال ظرف غذایی هستند که علاوه بر جا دار بودن آن ظاهر بسیار زیبایی نیز داشته باشد اما مشکلی که اغلب با آن رو به رو هستیم هنگام گرم کردن غذا در محل کار و… است که باید زمانی را منتظر بمانیم تا نوبت به گرم کردن غذای ما شود اما با استفاده از  ما این مشکل را برای شما حل میکنیم .

 

ظرف-غذای-برقی

ظرف-غذای-برقی

با استفاده از ظرف غذای گرمکن برقی دیگر لازم نیست زمانی را صرف منتظر ماندن بکنیم تنها کافی است دو شاخه دستگاه را به برق شهری متصل کنیم در کمترین زمان دستگاه توسط المنتی که درون آن است داغ میشود و فضای داخلی و محتویات آن گرم میشود . همچنین این  دارای یک ظرف جداکننده برای قرار دادن خورشت به همراه یک قاشق میباشد .

ظرف غذای گرمکن برقی دارای دو دستگیره در بالای ظرف میباشد سایز این ظرف ارتفاع10cm ‎‎-عرض16cm ‎‎- طول24cm میباشد و همینطور وزن این محصول بسیار سبک است که همین امر باعث سهولت در جابه جایی آن میشود .

 

گرم کردن غذا در کمترین زمان

ظاهر زیبا و کارآمد

وزن کم

دارای ظرف جانبی برای تفکیک غذا

مصرف خیلی پایین برق

جنس بدنه پلاستیک

ظرف داخل محصول پلاستیک

دارای ظرف خورشت و قاشق

با المنت گرم میشود

سیم کوتاه اتصال به برق 

دارای لامپ جهت روشن خاموش بودن دستگاه

ارتفاع10cm ‎‎

عرض 16cm ‎‎

طول 24 cm

 ظرف-غذای-برقی

 

ظرف-غذای-برقی                ظرف-غذای-برقی          

تخفیف ظرف غذای گرمکن برقی
تخفیف ظرف غذای گرمکن برقی
229,000 245,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo