منقضی شدهتخفیف گن نیم تنه ترک MI-K رنگ کرم

مدیناس
امتیاز تخفیف+1


 

 

گن نیم تنه ترک MI-K رنگ کرم

برند MI یکی از برندهای مطرح ترکیه میباشد که در زمینه ی تولید گن های لاغری فعالیت دارد اکثرا گن های برند mi را به عنوان کیفیت برتر،یاد میکنند. از دسته گن های لاغری قصد معرفی محصول گن نیم تنه MI را داریم . گن نیم تنه MI از افتادگی سینه ها جلوگیری میکند و چربی هایی که اطراف سینه وجود دارد را نیز جمع میکند .

گن نیم تنه ترک MI-K به شما کمک میکند که سینه ی بسیار خوش فرم داشته باشید این گن با قابلیت فرم دهی سینه و جمع کننده سینه به شما این امکان را میدهد که بدون نیاز به عمل جراحی و با کم ترین هزینه ممکن سینه ای خوش فرم داشته باشید .

نیم تنه گنی ترک 4005

گن جمع کننده سینه MI با کیفیت بالایی که دارد به شما این امکان را میدهد که در دراز مدت از آن مانند روز اول استفاده کنید . شما میتوانید به راحتی این گن را شتسشو کنید این گن بعد از شتسشو حالت کسشانی خود را از دست نمیدهد و همان فرم و حالت اولیه خود را حفظ میکند .

نیم تنه گنی ترک اصل

گن نیم تنه ترک کاملا اورجینال میباشد الیاف استفاده شده در این گن Mikrofiber Polyamid 88%  و Elastan 12% میباشد که آنتی باکتریال و ضد حساسیت و مناسب برای استفاده روزانه حتی حساس ترین پوست ها است .

نیم تنه گنی ترک 4005

 

این گن در 4 سایز S/M/L/XL موجود است که که سایز اسمال آن مناسب برای 36-40 ، سایز مدیوم آن مناسب برای 40-44 ،سایز لارج آن مناسب برای 44-48 ، سایز ایکس لارج آن مناسب برای 48-52 است . و موجود در سه رنگ : مشکی ، کرم و سفید است .

از دیگر قابلیت های گن نیم تنه ام ای میتوان به کاپ های این نیم تنه اشاره کرد کاپ های این نیم تنه مدل راحتی است و سفت نیست . همچنین این گن برای شیردهی نیز قابل استفاده است .

نیم تنه کشی ترک برند ام آی

بند سرشانه ای پهن

کاپ این مدل راحتی می باشد و سفت نیست

پهنای قسمت زیر کاپ سینه 5 سانتیمتر

برای شیردهی نیز قابل استفاده می باشد

سایز اسمال مناسب برای 36-40

سایز مدیوم مناسب برای 40-44

سایز لارج مناسب برای 44-48

سایز ایکس لارج آن مناسب برای 48-52

 

تخفیف گن نیم تنه ترک MI-K رنگ کرم
تخفیف گن نیم تنه ترک MI-K رنگ کرم
199,000 250,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo