منقضی شدهتخفیف کیف لوازم صندوق عقب خودرو

مدیناس
امتیاز تخفیف0


 

 

کیف لوازم صندوق عقب خودرو

صندوق عقب خودرو مکانی برای قرار دادن وسایل شما میباشد ؛ اکثرا هنگامی که قصد داریم به پیک نیک یا مسافرت برویم وسایلی را درون صندوق عقب قرار دهید ، اما مشکلی که اغلب با آن رو به رو هستیم پراکنده شدن وسایل موجود در صندوق عقب میباشد که هنگام حرکت خودرو به دیواره های صندوق برخورد میکند که بسیار ناخوشایند و آذار دهنده به حساب می آید علاوه بر آن امکان صدمه دیدن محصولات نیز وجود دارد اما با استفاده از کیف صندوق عقب خودرو شما میتوانید به راحتی به وسایل خود نظم دهید و آن را در صندوق عقب قرار دهید این محصول یکی از کارآمدترین به شمار میرود .

 

کیف لوازم صندوق عقب

 

کیف-صندوق-عقب

 

 کیف لوازم صندوق عقب ماشین

از جنس پارچه میباشد و قابلیت تاشوندگی دارد که بسیار کم حجم میباشد و دارای دو دستگیره است که حمل و جابجایی آن را آسان تر میکند همچنین کیف صندوق عقب خودرو دارای سه محفظه بزرگ و جا دار برای قرار دادن وسایل نسبتا بزرگ و دارای دو جیب کوچک و دو جیب بزرگ برای قرار دادن وسایل دیگر طراحی شده است .

با استفاده از کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو به راحتی بدون اشغال فضای زیاد وسایل خود را ساماندهی کنید و همچنین این محصول از آسیب دیدن و خرابی وسایل موجود در صندوق عقب جلوگیری میکند .

 

 

کیف-صندوق-عقب

 

 

 

 

جنس محصول پارچه

دارای دسته جهت جابجایی آسان

دارای سه محفظه بزرگ برای قرار دادن وسایل

دارای دو جیب کوچک و دو جیب بزرگ

سایز محصول هنگام باز بودن

32cm * 59cm * 32cm

 

کیف-صندوق-عقب

 

 

 

 

 

 

 

کیف-صندوق-عقب

 

 

 

تخفیف کیف لوازم صندوق عقب خودرو
تخفیف کیف لوازم صندوق عقب خودرو
45,000 65,000
از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo