پلی استیشن ۵ زیر ۴۰۰ دلار قیمت خواهد داشت

3

پلی استیشن ۵ زیر ۴۰۰ دلار قیمت خواهد داشت

 

در شرایطی که کمتر از یک روز به عرضه کنسول بازی جدید پلی استیشن باقی مانده، اطلاعات متنوعی در مورد ویژگی‌های این محصول و از جمله قیمت آن منتشر شده است.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، به دنبال شیوع ویروس کرونا سونی تلاش‌های خود برای عرضه سریع‌تر کنسول بازی پلی استیشن ۵ را شدت بخشید.

این شرکت در آن زمان وعده داد که تا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ میلادی ۵ میلیون واحد کنسول بازی پلی استیشن ۵ را روانه بازار کند. البته این برآورد به تازگی تغییر کرده و گفته می‌شود سونی تا مارس سال ۲۰۲۱ حداکثر ۱۱ میلیون واحد پلی استیشن ۵ را تولید و عرضه می‌کند.

به نظر می‌رسد علت اصلی کاهش تولید پلی استیشن ۵ ناتوانی سونی در زمینه تأمین تراشه‌های مورد نیاز برای نصب در این کنسول پلی استیشن است. شیوع ویروس کرونا باعث کاسته شدن از تولید بسیاری از سخت افزارهای مورد نیاز سونی در سراسر جهان شده است.

منابع مطلع می‌گویند مدل دارای قابلیت استفاده از دی وی دی پلی استیشن ۵ به قیمت ۴۵۰ دلار و مدل بدون دیسک آن به قیمت کمتر از ۴۰۰ دلار عرضه خواهد شد که در مقایسه با کنسول ایکس باکس سری ایکس با قیمت ۴۹۹ دلار، توان رقابت خواهد داشت.

منبع : خبرگزاری مهر

از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo