قابلیت جدید وردپرس پست‌ سایت‌ها را به صورت خودکار به رشته توییت تبدیل می‌کند

1

چندین ماه پیش وردپرس یک راه ساده‌تر برای پست رشته توییت یا طوفان توییتری معرفی کرد و حالا با ارائه یک قابلیت جدید، تنها با چند کلیک امکان تبدیل پست سایت‌ها به طوفان توییتری را فراهم کرده است.

این قابلیت جدید به شما اجازه می‌دهد که تمام کلمات موجود در مطلب خود را به همراه تصاویر و ویدیوها توییت کنید. این قابلیت به صورت خودکار عکس‌ها و ویدیوها را با توجه به متن اصلی، درون رشته‌ توییت قرار می‌دهد.

برای استفاده از این ویژگی جدید، کاربران وردپرس ابتدا باید روی آیکون «Jetpack» در سمت راست بخش بالایی صفحه کلیک کرده و سپس حساب توییتر را به سایت وردپرسی خود متصل کنند.

وردپرس

این قابلیت از چندین حساب توییتر پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید در چندین محل مختلف رشته توییت قرار دهید.

پس از اتصال توییتر به حساب سایت، باید حساب یا حساب‌هایی که می‌خواهید توسط آن‌ها توییت کنید را انتخاب کنید. پس از این کار برای اشتراک پست به صورت رشته توییت، باید روی گزینه مربوطه کلیک کرده تا پست به صورت یک توییت منتشر نشود.

وردپرس

در این ویژگی یک باکس برای کاربران درنظر گرفته شده که می‌توانند یک مقدمه برای رشته توییت خود بنویسند تا کاربران با مشاهده آن، درباره موضوع این رشته توییت اطلاعات پیدا کنند. پس از این کار با کلیک روی دکمه انتشار، این پست به صورت خودکار به عنوان رشته توییت به اشتراک گذاشته می‌شود.

وردپرس

این قابلیت به گونه‌ای طراحی شده که رشته توییت طبیعی‌تر به نظر برسد و کاربر تصور کند که یک فرد آن‌ها را توییت کرده است. وردپرس اعلام کرده که این ویژگی به فرمت پست توجه می‌کند تا قادر به تشخیص محل جدا کردن توییت‌ها باشد. اگر یک پاراگراف خیلی طولانی باشد، آن را به چندین توییت تبدیل می‌کند.

برای اینکه نویسنده از نحوه نمایش پست خود به صورت رشته توییت اطلاع پیدا کند، می‌تواند به پیش نمایش آن دسترسی داشته باشد.

وردپرس

در پایان رشته توییت، کاربران می‌توانند روی لینک کلیک کرده تا به این پست در سایت وردپرسی دست پیدا کنند. در حالی که این قابلیت کاربردی است، همچنان خواندن پاراگراف‌ها در میان رشته توییت‌ها دشوار است، هرچند با افزایش محبوبیت آن‌ها ابزارهای مختلفی چنین مشکلی را برطرف می‌کنند. این قابلیت هم اکنون به صورت عمومی در اختیار افراد قرار دارد.

منبع: دیجیاتو

از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo