اینترنت رایگان ایرانسل، در طرح حمایت از دانش‌آموزان و آموزگاران

3

اینترنت رایگان ایرانسل برای دانش‌آموزان و آموزگاران

در راستای حمایت از دانش‌آموزان و آموزگاران و ایجاد دسترسی آسان به آموزش مجازی در شرایط کرونا، اینترنت مصرفی در اپلیکیشن شاد برای تمامی کاربران رایگان خواهد بود.

در طول استفاده از اپلیکیشن شاد، اینترنت رایگان به صورت خودکار برای کاربران فعال می‌شود.

خوب در این صورت و خداروشکر می شه از این اپلیکیشن به راحتی و خیال آسوده استفاده کرد و هیچ نگرانی در مورد این که اینترنت ما تموم بشه نداریم. چون اینترنت رایگان هست.

پس اگر شما هم جزو دسته ای هستید که نگران درس و آینده خودتان هستید میتوانید از این اپلیکیشن با اینترنت رایگان استفاده کامل کیند.

مشترکان ایرانسل می‌توانند از بامداد 16 شهریور ماه 1399 تا اطلاع ثانوی، بدون نیاز به تهیۀ بستۀ دیتا، به سامانۀ شاد دسترسی داشته باشند. در هنگام استفاده از این سامانه، اینترنت مصرفی برای تمامی کاربران رایگان خواهد بود و در طول استفاده از سامانۀ شاد، اینترنت رایگان به صورت خودکار برای کاربران فعال می‌شود.

کاربران لازم است هنگام استفاده از سامانۀ شاد، در صورت استفاده از نرم‌افزار VPN روی دستگاه خود، آن را قطع کنند تا از نظر فنی، امکان رایگان محاسبه شدن دیتای مصرفی آنان وجود داشته باشد.


 

با تشکر

تخفیف مال

از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد

نظرتان را ارسال کنید

درباره ما

ما در تخفیف مال تلاش می کنیم با جستجو در اینترنت و همکاری با سایت ها و فروشگاه های گوناگون تخفیف ها و کپن های تخفیف متنوع را برای شما معرفی نماییم.

اشتراک در خبرنامه

شبکه های اجتماعی ما

تخفیف مال
Logo